בחירות 2022

סקר חדשות 12: סמוטריץ' ושקד בצרות מתחת אחוז החסימה

סקר מנדטים בחדשות 12 מגלה: גוש נתניהו נשאר עם 58 מנדטים וגוש השינוי עם 57, כמה יש לליכוד והאם בן גביר ממשיך להתחזק?
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)

67 ימים לפני הבחירות ובינתיים נראה שאף אחד מהגושים לא יכול להרכיב ממשלה. בחלוקה לפי הגושים, אין שינוי מהנתונים שהראו סקרים קודמים - גוש נתניהו נשאר עם 58 מנדטים וגוש השינוי עם 57. כך מראה סקר בחירות חדש שפורסם הבוקר (שישי) בחדשות 12 שבדק למי הציבור היה מצביע לו הבחירות היו נערכות היום. 
 


לפי הסקר, אם הבחירות היו נערכות היום, גוש נתניהו עם 58 מנדטים וגוש השינוי עם 57. מפלגת יש עתיד עם 23 מנדטים, כך עולה מסקר שישי בבוקר ומכון מדגם של מנו גבע שפורסם בחדשות 12.

לפי הסקר, הליכוד עם 34 מנדטים והמחנה הממלכתי עם אייזנקוט מקבל 13 מנדטים. איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית שירוץ בלי סמוטריץ' עם 9 מנדטים ובכך לא עובר את אחוזה החסימה.
 



עם זאת, ריצה משותפת של בן גביר וסמוטריץ' תשפר את מצבם ותביא אותם ל מנדטים. מהסקר עולה שש"ס מגיעה ל-8 מנדטים, יהדות התורה עם 7, מרץ בראשות זהבה גלאון עם 6 מנדטים, לרשימה המשותפת יש 5 מנדטים וישראל ביתנו עם 5 מנדטים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבו יאיר חוזר
    אבו יאיר 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יכונו היכונו נתניהו מכין מסע ליקוקים לרע"מ והרשימה המשותפת. היכונו היכונו נתניהו מדריך את מכונת התעמולה להכשיר להכנסה לממשלה העתידית שלו את המפלגות הערביות שעד אתמול היו לפי הגדרה שלו תומכות טרור. היכונו היכונו אם צריך. גם בן גביר וגם הרב טאו וגם הרב שמואל אליהו והרב אבינר יגידו כמה גדולה ועוצמה יש בחיבור עם הציבור הערבי שבחר לחיות איתנו בשותפות גורל. היכונו היכונו כל מי שלקח חלק במאהל המחאה נגד ניר אורבך על זה שהוא ישב עם רע"מ, מוזמן להקים אוהל מחאה מול סמוטריץ למקרה שהוא יתנגד לצרף את רע"מ והמשותפת בני בריתנו ערביי ישראל לממשלה. היכונו היכונו אולפני ערוץ 14 הופכות לאל ג'זירה מרוב תמיכה בפלסטינים ובזכות ההגדרה הלאומית שלהם ושל ערביי ישראל. אחד האייטמים הצפויים: הצעת חוק להקים אתר מורשת לזכרו של אבו אלקיען שנורה ע"י שוטרים בהתפרעות.
    סגור