בחירות 2022

אורבך ללורה ורטון: "שתשפוך את הגיגי השנאה מחוץ לכנסת"

במערכת הפוליטית לא נרגעים מדבריה של לורה ורטון מועמדת מטעם מרצ וחברת מועצת העיר ירושלים שאמרה בריאיון ל ice כי: "לא צריך להגן על מי שנמצא מחוץ לגבולות הקו הירוק". יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך: "מקווה מאד שמתפקדי מרצ ינהגו בחכמה ויעיפו אותה לתחתית הרשימה"
דוד זולדן | 
ניר אורבך, לורה ורטון (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, פייסבוק)
סערה במערכת הציבורית בעקבות דבריה של המתמודדת בפריימריז במרצ לורה ורטון שאמרה בריאיון ל ice: "לא צריך להגן על מי שנמצא מחוץ לגבולות הקו הירוק".
יו"ר ועדת הכנסת חה"כ ניר אורבך מגיב בזעם לדברי ורטון ואומר: "מקווה מאד שמתפקדי מרצ ינהגו בחכמה ויעיפו אותה לתחתית הרשימה כדי שתמשיך לשפוך את הגיגי השנאה שלה מחוץ לכנסת".
מוקדם יותר ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית הגיבה לדבריה של ורטון והבהירה כי: "הפוך, מתיישבי יו"ש מגינים בעצם המגורים שם על מי שנמצא בתוך הקו הירוק". עוד אומרת וולדיגר ומדגישה כי "מדינת ישראל תגן על כל יהודי בכל מקום בעולם ובמיוחד על מי ששם את טובת המדינה לפני טובתו האישית".
עוד אמרה ורטון בין השאר בריאיון ב ice כי "אני לוחמת גם בכפיה הדתית וחושבת שהמדינה צריכה להיות ניטראלית בנושאי דת ומדינה. מבחינה מדינית אני משוכנעת שלעם הפלסטיני מגיעה מדינה וזה לטובת כולנו ואני כמובן בעד להוריד את המאחזים הלא חוקיים. אני מאמינה שאנחנו צריכים להגן על גבולות המדינה ולא להגן על מי שנמצא מחוץ לגבולות הקו הירוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה