בחירות 2022

סמוטריץ' ושקלי לקראת הסכם על בלוק טכני

שעות ספורות לפני סגירת הקלפיות בפריימריז בציונות הדתית: סמוטריץ' במגעים עם ח"כ עמיחי שקלי לקראת בלוק טכני
דוד זולדן | 
עמיחי שיקלי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
סמוטריץ' במגעים מואצים עם עמיחי שיקלי לקראת יצירת בלוק טכני בו יקבל שקלי 3 מקומות בעשיריה הראשונה. 
למרות העיסוק האינטנסיבי של סמוטריץ' בפריימריז של מפלגתו הוא מקדיש זמן ומחשבה לביטוח ארוך טווח במציאות לוטה בערפל ופועל מתחת לפני השטח ליצירת בלוק טכני עם חבר הכנסת הפורש עמיחי שיקלי, לשעבר ממפלגת ימינה.
על פי המתווה אותו חשפו ב"כאן רשת ב'" שיקלי, שעדיין לא הכריז תחת איזו מסגרת יתמודד בבחירות הקרובות, יקים מפלגה עצמאית ויתחבר עם מפלגת "הציונות הדתית" של סמוטריץ'. במידה והמגעים בין השניים יישאו פרי צפוי שיקלי לקבל שלושה מקומות בעשיריה הראשונה ומפלגת נועם תישאר בחוץ.
רמזים להשתלבות עתידית של שיקלי ברשימת הציונות הדתית ניתן למצוא גם במפגש שקיים אמש עם חבר מועצת העיר ירושלים לשעבר ומתמודד הפריימריז בציונות הדתית יוסף שפייזר. שניהם אגב, פורשי מפלגת "ימינה". במהלך המפגש בין השניים הביע שקלי את דעתו לגבי החשיבות בגיוון הרשימה ופתיחת השורות בציונות הדתית והוסיף: "אני חושב שיוסף הוא כח חשוב שמגוון את הרשימה, שמחזק את הרשימה. שליח ציבור נאמן כבר שנים ארוכות. ואני מאוד ממליץ לחזק ולהצביע יוסף שפייזר לציונות הדתית".
בראיון לגלי צה"ל בנוגע למגעים עם שיקלי אמר סמוטריץ': "אני עובד קשה כדי למקסם את האלקטורט של המחנה הלאומי, על מנת שנוכל לפרוץ את מחסום ה-61. שיקלי אדם ראוי ועמד באתגרים של השנה האחרונה, ואפשר ללכת גם עם בן גביר. נוכל לייצר כוח גדול ולהיות המפלגה ה-3 בגודלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה