בחירות 2022

גנץ ובר לב: "משרתי החובה יורחקו מאסירים ביטחוניים"

גנץ ובר לב עדכנו על הקמת צוות משותף שיבחן את פרשת "הסרסור בסוהרות" בכלא גלבוע. הצוות יבחן בעיקר את אופי השירות של משרתי החובה בשב"ס, ובינתיים הורו השרים להרחיק את משרתי החובה מהאסירים הביטחוניים
דוד זולדן | 
NSO, עֹמר בר-לב (צילום pexels, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
שר הביטחון והשר לביטחון הפנים סיכמו היום על הקמת צוות משותף, שיפקח על אופי השירות של משרתי החובה בשב"ס.
בתום פגישה בין שר הביטחון בני גנץ והשר לביטחון הפנים עמר בר לב, סיכמו השניים על הקמת צוות משותף למשרד הביטחון, המשרד לביטחון הפנים, צה"ל ושב"ס, לבחינת אופי השירות של משרתי ומשרתות החובה בשירות בתי הסוהר.
הצוות שיוקם, יבצע בחינה מחודשת של התפקידים המיועדים לנשים, ובמידת הצורך הגדרה מחדש של אפיוני התפקידים והמשימות שיוטלו על המשרתים והמשרתות בשב"ס בהתאם לדרישות החוק. כמו כן, יבחן הצוות את הארכת הוראת השעה המאפשרת הצבת המשרתים בשב"ס, ויגיש את המלצותיו עד לתאריך 30.11.2022.
בנוסף, ועד להשלמת עבודת הצוות המשותף, סיכמו שר הביטחון והשר לביטחון הפנים לנקוט במספר צעדים מידיים: יוקפד כי משרתי ומשרתות החובה לא ישהו ביחידות במחיצתם של אסירים ביטחוניים. יוגברו הביקורות השוטפות של צה"ל ושב"ס, על מנת לוודא את השמירה על ביטחונם האישי של משרתי ומשרתות החובה. בהתאם לכך סוכם, כי הקצאת משרתי ומשרתות החובה לשירות בשב"ס למחזורי הגיוס בחודשים אוגוסט-ספטמבר 2022, תימשך בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה