בחירות 2022

חבר הכנסת מגיב לתחקיר נגדו: "צייצנים שטופי שנאה"

אחרי השמועות שהציפו את הרשת על עבירות שביצע לכאורה - לחבר הכנסת גלעד קריב נמאס לשתוק ותוקף חזרה: "צייצנים שטופי שנאה ונטולי רסן"
דוד זולדן | 
גלעד קריב (צילום דוברות הכנסת)
יו"ר ועדת חוקה, חבר הכנסת גלעד קריב, שובר שתיקה ומגיב לטענות שעלו נגדו ברשת על עבירות שביצע, לכאורה, לפני 15 שנה.
בתגובה ששוגרה מטעמו של קריב לתכנית 'הצינור' בערוץ 13, נאמר: "מתקפת הציוצים השקרית והנבזית היא חלק מהתנהלות מוכרת של צייצנים שטופי שנאה ונטולי רסן המנסים להלך אימים על נבחרי ציבור. ח"כ קריב ימשיך לפעול במסירות ובמקצועיות למען אזרחי ישראל, ומתקפות אלו לא ירפו את ידיו".
גם בשבוע שעבר עלה שמו של קריב לכותרות בעקבות תחקיר של עיתונאי 'מעריב' קלמן ליבסקינד, לפיו קריב פעל בניגוד עניינים, לכאורה, באישור כספים לעמותה בה פעל עד לפני תקופה קצרה כחבר ועד מנהל. התחקיר של ליבסקינד העלה, בין השאר, טענות בנוגע למיזם להקמת 'מנהלת התחדשות יהודית' של משרד התפוצות ותקצובו.
יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני, תקף במליאת הכנסת את קריב ואמר: "אם זו הייתה עמותה חרדית וח"כ חרדי, המדינה הייתה מזדעזעת, היועמ"שית הייתה קוראת לרשויות אכיפת החוק לפתוח בחקירה פלילית. אבל פה – שקט דממה".
"מתחת לאף שלנו במחשכים מעבירים לאיזה עמותה קטנה של 2 עובדים 60 מיליון שקלים מכספי ציבור" האשים גפני – "במקום לתת כסף לנכי צה"ל אתם נותנים את זה לרפורמים של גלעד קריב, ואתם עוד מטיפים לנו מוסר על ניקין כפיים? מושחתים נמאסתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה