בחירות 2022

שחקן החיזוק של איילת שקד מעורר סערה: "שיקרו לבוחרים"

אחרי שאיילת שקד הכריזה על הצטרפותו של אמיתי פורת מזכ"ל הקיבוץ הדתי לשעבר וחבר כפר עציון למפלגת הרוח הציונית מתברר כי חבריו בקיבוץ לא הביעו התלהבות מהמהלך ואף ביקרו אותו
 
דוד זולדן |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
אמש הכריזה איילת שקד, יו"ר מפלגת "הרוח הציונית" על הצטרפותו של אמיתי פורת, מי שהיה קצין בצנחנים, מזכ"ל הקיבוץ הדתי ובנו של חבר הכנסת לשעבר חנן פורת, למפלגה והתכתבות בקבוצת הוואטסאפ של חבריו מהקיבוץ מגלה כי הצטרפותו לשקד היא לצנינים בעיני כמה מחבריו.
בקבוצת הוואטסאפ נכתב: "יום עצוב היום שבנו של חנן פורת ז''ל חובר למפלגה שראשיה שיקרו את בוחריהם הונו אותם ומכרו את האידאולוגיה של הציבור הדתי לאומי ציוני תמורת כיסא ראש הממשלה יחד עם תומכי טרור ואחים מוסלמים".
בנוסף הוטחה ביקורת על השימוש שעושה לכאורה מפלגת הרוח הציונית בזכרו של חנן פורת למטרות פוליטיות: "אמיתי פורת ערכי ציוני ומוסרי אבל דרכו למפלגת ההונאה שזורה חול בעיני הציבור מוטעית וחבל שכך. ועוד יותר כואב לנו כתלמידיו וחבריו של חנן פורת שאותו אנחנו מעריצים ששמו ודמותו משתרבבים לקמפיין בחירות למפלגה שחרטה על דגלה את הדיבר "לא תונו איש את עמיתו".
באירוע שהתקיים אמש הציגה שקד את אמיתי פורת ופתחה בדברים על אביו חנן ז"ל: "אם יש תמונה שמגדירה את הרוח הציונית של הימין ושל הציונות דתית זו תמונה בשחור לבן, שיש בה הרבה. זו התמונה של הרב חנן פורת זכרו לברכה, פניו מוארות ואומרות שירה בפאתי שכם. חנן פורת - מול הרב לוינגר ז״ל נישא מעל כתפיהם של עשרות אנשים שבחרו לעמוד ולפעול ולהוציא לפועל חזון של יישוב הארץ, חזון של אהבת הארץ - אבל במעשה".
"לקחו רעיון של דורות - והגשימו אותו. לא חיכו לאחרים, לא סיפרו סיפורים ולא תירוצים. אני יודעת שחלק ניכר מהרוח הזו מגיעה עם אמיתי פורת - לרוח הציונית. דור שלישי לחלוצי גוש עציון. מהקיבוץ הדתי - התכליתי והמעשי. מהחקלאות ואהבת הארץ. אמיתי מביא לרוח הציונית את אותה מעשיות. הוא לא מהמדברים- הוא מהעושים. אני מברכת אותו על ההחלטה לקפוץ למים הסוערים של הפוליטיקה".
"יש כאלה שמסתכלים על הגודל שלנו בסקר כזה או אחר. אם יש משפט אחד שמגדיר אתה כוח שלנו, זה המשפט שהפך לכותרת עלון השבת שהוציא לאור הרב חנן פרות ז״ל: מעט מן האור- דוחה הרבה מהחושך. תודה אמיתי ולכל חבריך וחברותיך שבאו ועוד יבואו בעקבותיך לרוח הציונית".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לנין היה ראשון לאמירה: יש לנו בעולם אידיוטים שימושיים (ל"ת)
    שמעון 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חודש אלול
    אביגדור 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים דתיים שיודעים שלדבר סרה באנשים ועוד בפומביי היא שפיכות דמים. אתם תמיד מלמדים אותנו שכלום לא ניסתר מעיניי השם אבל אתם לא פוחדים, עדיף לכם להוריד את הכיפה ולא ללכת ביום כיפור לבית הכנסת מאימת הדין. אתם לא ראויים להקרא עם השם. עדיף לכם לעבור לביבי לנד ולסגוד למלך ביבי הראשון.
    סגור
  • 1.
    טיפשים
    הנרי 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין היתכנות לממשלת ימין ללא עבאס רע"מ
    סגור