בחירות 2022

חבר הכנסת סירב לגנות את הפיגוע: "הכיבוש הוא טרור"

ח"כ אבו שחאדה נשאל האם הוא מגנה את פיגוע הירי לעבר האוטובוס בעפרה והשיב: "מה שמוביל לאלימות זה הכיבוש"
דוד זולדן |  1
סמי אבו שחאדה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
יושב ראש בל"ד ח"כ סמי אבו שחאדה נשאל היום האם הוא מגנה את פיגוע הירי אמש לעבר אוטובוס בעפרה וטען בתגובה כי "מה שמוביל לאלימות זה הכיבוש".
"אני חושב שלכיבוש יש המון קורבנות והדרך לסיים את כל האלימות הזאת היא בסיום הכיבוש", הסביר הח"כ בראיון לכאן רשת ב' והוסיף כי "אני חושב שצריך להיות פרויקט פוליטי ברור שמוביל לסיום הכיבוש וסיום העליונות היהודית וסיום הגזענות, זה פרויקט דמוקרט".
עוד טען אבו שחאדה כי: "אנחנו אף פעם לא קראנו לאלימות, מתנגדים לאלימות. מה שמוביל לאלימות זה הכיבוש. הכיבוש בהגדרתו זה טרור מתמשך. לכבוש מיליוני בני אדם ולשים אותם מתחת לשלטון שהם מתנגדים אליו ולהמשיך בזה עשרות שנים זה אקט מתמשך של אלימות. בהגדרתו הכיבוש הוא טרור".
לסיום נשאל האם הפעולה מאמש של שני אנשים שיורים לכיוון אוטובוס היא לגיטימית או לא, אך התחמק מתשובה. עוד הכריז כי לדעתו יש לבטל את חוק השבות, את ההמנון ואת דגל ישראל. "צריך לעשות שינוי רציני במבנה הגזעני שמפלה לטובת היהודים ולבנות מודל דמוקרטי יותר טוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המחבל בחליפה ועניבה צודק: הכיבוש הערבי של המזה"ת אשם
    אחמד הציוני 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברצחנות המשתוללת במרחב הערבו-איסלאמי הטרוריסטי, כולל הסניף הפילסטיני שלו. עד שחלק הארי של אוכלוסיית האוייב, כולל מפלגת בל"ד הערבו-פאשיסטית, לא יסולק מארצנו ולא יסתיים הכיבוש הערבו-איסלאמי בא"י - לא יהיה כאן שקט.
    סגור