בחירות 2022

ינון מגל נחשף? יש עתיד חשפו והותקפו בעצמם

אחרי שדיווחו על בוטים שמגוייסים לכאורה לטובת הליכוד ותומכיו, צעירי יש עתיד מפרסמים הוכחה לטענתם לכוחם של הבוטים, רק שיש להוכחה הזו בעיה אחת

מערכת ice | 
ינון מגל בדרך לפוליטיקה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/רדיו 103FM)
לא רק אילון מאסק אובססיבי על בוטים. לפני מספר ימים פנתה מפלגת יש עתיד ליועצת המשפטית בבקשה לחקור רשת בוטים שנחשפה בעמוד הטוויטר "פייק ריפורטר- Fake reporter", אשר על פי הדיווח הוקמה כולה במועד זהה ומוקדשת לתמיכה בנתניהו ובמפלגת הליכוד. פייק ריפורטר שיתף גם גרף המראה מי בעיקר מחוזק לכאורה  מן הבוטים. בראש הגרף ניצב ינון מגל, העיתנואי ללא רגע דל.
 אתמול פרסם "פייק ריפורטר" שרשת הבוטים הוסרה ונחסמה. עמוד הטוויטר של "צעירי יש עתיד" מיהר לפרסם מספר פוסטים של מגל, חלקם עם לייקים רבים וחלקם חדשים יותר עם מספר לייקים מועט וכתב "בלי הבוטים האמת נחשפת. תודה לפייק ריפורטר שהחזירו את הטנטרום של ינון מגל לגודלו הטבעי!"
 
רק שהגולשים לא התרשמו מהקולאז', כיוון שלטענתם ברור שלפוסטים החדשים יהיו לייקים מועטים יותר, מעצם היותם חדשים. "רגע מה? ההבדל הוא לא רק הלייקים אלא אורך החשיפה של הציוץ מן הסתם שציוץ בן שעה יהיה בעל פחות לייקים מציוץ בן 4 ימים. מוכן להציג את החישוב שלי דרך בדידים אם עד כה לא היה ברור" כתב אחד המשתמשים.
"חבורת מטומטמים אתם משווים מספר לייקים אחרי שעה בציוצים למעלה למספר לייקים אחרי ארבעה ושישה ימים בציוצים מטה . לא ראיתי טמטום כזה כבר הרבה זמן" הוסיף גולש נוסף. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה