בחירות 2022

מרב מיכאלי: "מחזקת את ידי הממשלה"

ראשי מפלגת העבודה, ח״כ רם שפע ושרת התחבורה מרב מיכאלי, מגבים את הממשלה במבצע "עלות השחר": "אף מדינה ריבונית לא הייתה מסכימה למצור על תושביה בידי ארגון טרור"
דוד זולדן | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו״ר סיעת העבודה, ח״כ רם שפע מגבה את פעולות הממשלה במבצע בעזה: ״סומך על ראש הממשלה ושר הביטחון. אסור לאפשר לארגוני הטרור להכתיב את שגרת החיים״.
שפע אומר כי ״ארגוני הטרור לא יכתיבו את שגרת החיים בדרום. אני מחזק את חבריי תושבי הדרום ואת כוחות הביטחון". עוד אומר שפע כי "ממשלת השינוי יצרה בדרום את השנה השקטה ביותר בעשור האחרון".
לסיום משגר שפע מסר של תמיכה בלתי מסויגת בצעדי הממשלה ומבהיר: "אני סומך על ראש הממשלה, שר הביטחון והדרג הצבאי שיעשו מה שנחוץ על מנת להמשיך ולשמור על האינטרסים הביטחוניים של ישראל״.
גם יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, גיבתה את הממשלה במבצע "עלות השחר" ואומרת: "‏לתושבות ותושבי ישראל מגיע לחיות בביטחון. אף מדינה ריבונית לא הייתה מסכימה למצור על תושביה על ידי ארגון טרור. שורשי והשלכות טרור הג'יהאד האסלאמי הם ברמה האזורית והבינלאומית והג'יהאד צריך לדעת שכלל הפעילות שלו, גם מחוץ לעזה, היא מטרה חשופה אם יפעל נגדנו. מחזקת את ידי הממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה