דיגיטל וטק

גוגל חשפה עדכון חדש: האם פרטיות המשתמשים תשתנה?

גוגל, חשפה לאחרונה עדכון תוכנה חדש במסגרתו בארד העוזר הקולי שלה, ישולב באפליקציית ההודעות של גוגל (Google Massage) על מנת לסייע למשמשים לנסח הודעות. אומנם מדובר בפיצ'ר פורץ דרך, אך במקביל בשימוש גוגל, עלולה לשים את פרטיות המשתמשים בסכנה
מערכת ice | 
Bard (צילום shutterstock)
גוגל, חשפה לאחרונה עדכון מבוסס בינה מלאכותית עבר מערכת האנדרואיד, במסגרתו, בארד, הצ'אט בוט של גוגל, יתחיל לקרוא ולנתח את ההודעות שאנו שולחים מהסמארטפון שלנו על ידי שימוש באפליקציית ההודעות שלה ה-Google Massage. אומנם, מדובר בשדרוג חשוב, אך מסתמנת גם פגיעה בפרטיות המשתמשים. 
בארד, הצ'אט בוט של גוגל הושק בחודש בשנה שעברה ומאז כניסתו לשוק הוא מציג יכולות מרשימות. החברה פרסמה כי במסגרת השדרוג הנוכחי בארד, גם ינתח את התוכן הפרטי של הודעות שאנו שולחים על מנת כדי להבין את ההקשר של השיחות שלך, הטון שלך ותחומי העניין שלנו על מנת להתאים את התגובות. בנוסף, תתבצע ניתוח של היסטורית השיחות שלנו עם אנשי קשר בפלאפון על מנת להבין את הדינמיקה שלנו עם כל איש קשר.
אין ספק כי לגוגל, מחכה אתגר בכל הנוגע לשכנע את המשתמשים לסמוך על השירות החדש ולהיות בטוחים שהם לא מסתכנים בגניבת המידע האישי שלהם. על פי החברה הנתונים שיאספו מן המשתמשים, יישלחו לענן לעיבוד, ישמשו לאימון של בארד. כמו כן, הנתונים יישמרו למשך 18 חודשים.
השילוב של בינה מלאכותית והודעות עתיד להביא למהפכה של ממש בתחום, אך נכון לעכשיו עוד לא ברור מתי העדכון יושק באופן רשמי, אבל הסימנים מעידים שבה יקרה במהלך השנה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה