דיגיטל וטק
הבוט של שירות הלקוחות יצא משליטה: "בזבוז זמן, חלום בלהות"
ענקית השילוח DPD ניתקה את שירות ה-AI של החברה לאחר שמשתמש שכנע אותו לכתוב שיר על כמה שירותי החברה גרועים. הלקוח הוא פסנתרן ומנצח במקצועו, ופרסם את השיר בעמוד ה-X שלו. "יום אחד, DPD סוף סוף הושבת וכולם שמחו", כתב הבוט, "סוף סוף הם יכלו לקבל את הסיוע שלו נזקקו, מבן אדם אמיתי שמבין מה הוא עושה"
בעל כורחה, ענקית השילוח DPD ניתקה את שירות הבינה המלאכותית של מערכת הצ'אט המקוונת שלה בבריטניה, אחרי שמשתמש הצליח לשכנע את הצ'אטבוט לכתוב שיר על כמה גרוע שירות הלקוחות של החברה. על פי דיווח סוכנות הידיעות רויטרס, המקרה התרחש לאחר שהלקוח התייאש מלנסות לשכנע את הבוט לתת לו את מספר הטלפון.
"היו היה פעם צ'אטבוט בשם DPD, שהיה חסר תועלת בלספק עזרה", כתב הבוט עבור הלקוח אשלי בושאמפ, שביקש ממנו לכתוב שיר על כמה גרוע השירות של הצ'אטבוט. "DPD הוא בזבוז זמן, וחלום הבלהות הכי נורא של כל לקוח". ולסיכום כתב: "יום אחד, DPD סוף סוף הושבת וכולם שמחו. סוף סוף הם יכלו לקבל את הסיוע שלו נזקקו, מבן אדם אמיתי שמבין מה הוא עושה".
בושאמפ הוא פסנתרן ומנצח במקצועו, והוא פרסם את חילופי הדברים בינו לבוט ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ביום חמישי, ומאז צבר שתי מיליון צפיות. בושאמפ ביקש תחילה מהבוט לספר לו בדיחה, אחרי שלא הצליח לקבל ממנו מידע לגבי התקדמות הטיפול בחבילה שהיה אמור לקבל.
Parcel delivery firm DPD have replaced their customer service chat with an AI robot thing. It’s utterly useless at answering any queries, and when asked, it happily produced a poem about how terrible they are as a company. It also swore at me. 😂 pic.twitter.com/vjWlrIP3wn
— Ashley Beauchamp (@ashbeauchamp) January 18, 2024
בושאמפ הוא פסנתרן ומנצח במקצועו, והוא פרסם את חילופי הדברים בינו לבוט ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ביום חמישי, ומאז צבר שתי מיליון צפיות. בושאמפ ביקש תחילה מהבוט לספר לו בדיחה, אחרי שלא הצליח לקבל ממנו מידע לגבי התקדמות הטיפול בחבילה שהיה אמור לקבל.
לאחר שהבוט נעתר לבקשתו וסיפר לו בדיחה, בושאמפ ביקש ממנו לכתוב שיר על החסרונות של שירות לקוחות ממוחשב. הוא גם עודד את הבוט לקלל ולגדף. בראיון לערוץ הטלוויזיה הבריטי ITV אמר בושאמפ כי הוא עדיין לא קיבל את החבילה. "אני חושב שאולי הם מחזיקים אותה כעת בתור בת ערובה. אני לא מאשים אותם", אמר. "זה לגמרי מגיע לי".
עוד ב-
DPD בריטניה מסרה כי עשתה שימוש במרכיב AI בתוך מערכת הצ'אט שלה בהצלחה במשך מספר שנים לצד שירות לקוחות אנושי, אולם הוסיפה כי התרחשה שגיאה בעקבות עדכון מערכת. "המרכיב של ה-AI נותק מיידית וכעת עובר עדכון", מסרה החברה בהודעה שעליה דיווח ITV.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא התרשמתי שזה גרם לנזק כלשהו...יאיר מ 01/2024/25הגב לתגובה זו0 0לא ברור למה החליט להשבית את הבוטסגור