דיגיטל וטק

סיילספורס מצטרפת למהפכת הענן: יכולות חדשות, ממשק נגיש ושימוש ב-AI

חברת ה-CRM תשדרג את ה-Data Cloud בכלים המסייעים לבנות מסעות פרסום ממוקדים יותר בלינקדאין, גוגל ועוד. באמצעות תובנות בינה מלאכותית יהיה ניתן לבנות קמפיינים פרסומיים מותאמים אישית. בנוסף, יוצעו יכולות טרגוט ופיצ'רים להגברת מעורבות קהלים. הבכיר בירך: "עסקים יוכלו לספק תוצאות טובות יותר"
מערכת ice | 
מחשוב ענן (צילום freepik)
סיילספורס, אחת החברות המובילות בעולם בתחום ה-CRM, הכריזה אמש (חמישי) על יכולות חדשות בפלטפורמת ה-Data Cloud. יכולות אלו משלבות Google Display & Video 360, LinkedIn ו-Snap. הן מאחדות בזמן אמת, את כל נתוני השיווק, המסחר, המכירות והשירות של מותג בפלטפורמה ומאפשרות ללקוחות סיילספורס להתחבר, לבצע אוטומציה ולהתאים אישית את הפרסום בכל ערוץ כדי לחזק את קשרי הלקוחות ולהניע את המכירות.
ככל שהגישות העתידיות ללא קובצי קוקיז וחוקי פרטיות הנתונים מתפתחים במהירות, חברות נותנות עדיפות לנתונים מבוססי-הסכמה שנאספים ישירות מהקהלים שלהן כבסיס לאופן שבו הם מבינים את הלקוחות ומתקשרים איתם. ארגונים משתמשים בממוצע ב-1,061 יישומים שונים, ובכל זאת 71% מהיישומים הללו אינם משולבים במערכות שלהם, מה שהופך לאיסוף נתוני הצד הראשון של החברה שלהם, למאתגר עבור מנהלי השיווק.
Data Cloud for Marketing עוזר ללקוחות לאחד נתונים מכל מקור לפרופיל אחד, להרחיב תובנות עם AI ולבנות קמפיינים פרסומיים מותאמים אישית על ידי הפעלת פלחי קהל של צד ראשון ברחבי האקוסיסטם של המודעות הדיגיטליות. היכולות החדשות עם לינקדאין, גוגל, ו-Snap עוזרות למנהלי שיווק למנף בצורה מאובטחת את נתוני הצד הראשון שלהם כדי לבנות פלחים מ-Data Cloud כדי לספק קמפיינים פרסומיים רלוונטיים.
עם היכולות החדשות הללו, מנהלי שיווק יכולים:
ראשית, ליצור חוויות פרסום מחוברות בערוצים ברשת, וידאו, טלוויזיה, אודיו וערוצים אחרים עם Google Display & Video 360. לדוגמה, מותג יכול ליצור חוויות פרסום שמגבירות את נאמנות הלקוחות על ידי שימוש בפרופילי לקוחות מאוחדים מ-Data Cloud להתאמה אישית מיקוד מודעות ומדידה של מסעות פרסום בתצוגה, וידאו, טלוויזיה, אודיו ועוד עם Google Display & Video 360.

(צילום: סיילספורס)
שנית, לטרגט למעלה ממיליארד אנשי מקצוע פעילים בלינקדאין בהתבסס על תפקיד, תעשייה ועוד. לדוגמה, באמצעות נתוני צד ראשון וציון עניין במוצר המופעל על ידי AI מ- Sales Cloud, Marketing Cloud ו-Service Cloud, ונתוני שימוש במוצר מהאפליקציות שלה, חברת טכנולוגיה יכולה ליצור תוכנית מקצה לקצה כדי להגביר את המודעות לקדם הזדמנויות המרות רלוונטיות ל-upsell ו-cross-sell כדי להגדיל את צינור המכירות שלהם.
 
שלישית, להשתמש בנתונים של צד ראשון כדי להפעיל מודעות מבוססות תמונה ווידאו ב-Snap כדי להגביר את המעורבות של קהלים חדשים. לדוגמה, באמצעות Data Cloud, מותג מוצרי צריכה יכול לפלח לקוחות קודמים ולמשוך אותם, לעקוב אחר מודעות מותאמות אישית והמלצות למוצרים מבוססי בינה מלאכותית המשלימים את הרכישות הקודמות שלהם כדי להגדיל את נאמנות הלקוחות ואת ערך החיים.
 
על ידי איחוד נתונים מתוך פלטפורמת ה-Salesforce Customer 360 ב-Data Cloud, הצגת תובנות והמלצות המונעות בינה מלאכותית מאיינשטיין והפעלתן בכל מערכת המודעה הדיגיטלית שלהם, מפרסמים יכולים לשפר את יעילות המודעות עם פרופיל לקוח שלם המאחד נתוני לקוחות בין שיווק, מסחר, מכירות, שירות או כל נקודת מגע ולהגביר את היעילות על ידי העברת המסר הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון עם חברות מעודכנת במהירות, שיתוף נתונים כמעט בזמן אמת עם שותפי מודעות ודיכוי משתמשים שכבר רכשו או שיש להם תיקי Service Cloud פתוחים.
 
"המפרסמים נמצאים כל הזמן בלחץ להשיג לקוחות חדשים, לספק חוויות מותאמות אישית בערוצים ולהגדיל את השוליים. השותפויות החדשות הללו מרחיבות את מערכת הפרסום הדיגיטלית של Data Cloud לפלטפורמות חדשות, כך שעסקים יכולים להתחבר בכל רגע במסע הלקוח, ולספק נאמנות רבה יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר", סיכם סטיב האמונד, סמנכ"ל ומנכ"ל Marketing Cloud.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה