דיגיטל וטק

סלקום חושפת: זה מיזם הלקוחות מבוסס ה-AI שיעניק ערך צרכני

סלקום מודיעה על הקמת מיזם לקוחות חדשני, מבוסס AI וטכנולוגיות חדשניות. דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "יאפשר לחברה להעניק ללקוחותיה ערך צרכני מוסף".  לצד זאת, יו"ר ארגון העובדים הודיעה על סיום תפקידה: "הגיע הזמן להיפרד ולעבור ליעד הבא"

מערכת ice | 
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום סיוון פרג', shutterstock)
היום (ראשון), הודיעה חברת "סלקום" על מיזם לקוחות חדש מבוסס AI וטכנולוגיות חדשניות. על פי סלקום, אותו מיזם עתיד לתרום לחברה באופן משמעותי ו"יאפשר לה להעניק ללקוחותיה ערך צרכני מוסף תוך מקסום הפוטנציאל הטמון במתן שירותים למיליוני לקוחות". דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום התייחס למיזם החדשני ואמר: "מהלך שיקדם את סלקום למקומות חדשניים ופורצי דרך".
לצד זאת, יו"ר ארגון העובדים, מיה יניב, הודיעה כי היא החליטה לפרוש מתפקידה וכי היא עתידה לכהן כמנכ"לית השותפה במיזם החדשני. מיה יניב התייחסה לפרישתה מתפקידה כיו"ר ארגון העובדים: "אחרי עשור שהפכנו את ארגון העובדים לחזק ומשמעותי הגיע הזמן להיפרד ולעבור ליעד הבא. החל מ-2024, אני אתחיל בהובלתו של מיזם חשוב שמטרתו לקחת את קבוצת סלקום הכי גבוה שאפשר". 

מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר התייחס לכך ואמר: "אני מודה למיה על פועלה העשיר והישגיה הרבים לאורך השנים האחרונות ועל כל העבודה המבורכת שעשתה למען עובדי קבוצת סלקום באשר הם. אנו יוצאים היום לדרך חדשה ולמהלך אסטרטגי שיקדם את הקבוצה למקומות חדשניים ופורצי דרך בשוק התקשורת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה