דיגיטל וטק

וואטסאפ באזהרה חמורה למיליוני ישראלים: זה מה שעליכם לעשות מיד

ביממה האחרונה נרשמו נסיונות כבדים לפרוץ לווטסאפ של ישראלים על ידי האקרים מתימן ואיראן, מומלץ להפעיל אימות דו שלבי בווטסאפ שלכם. בנוסף אין לענות להודעות ושיחות ממספרים לא מוכרים בחו"ל. ובכל מקרה אין למסור לאף אחד את קוד הזיהוי שיקפוץ לכם של הווטסאפ שלכם
מערכת ice |  2
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
אחרי שבמשטרת ישראל יצאו אמש (שבת) באזהרה לציבור הרחב, לאחר שהיו עדים לדיווחים אודות אזרחים רבים המקבלים הודעות אישיות במייל הפרטי, הכוללות את שם האזרח ותוכן מאיים והציגו את תוכן ההודעות המאיימות, כעת מתברר שגם לוואטסאפ יש אזהרה משלה למיליוני ישראלים.
ביממה האחרונה נרשמו נסיונות כבדים לפרוץ לווטסאפ של ישראלים על ידי האקרים מתימן ואיראן, מומלץ להפעיל אימות דו שלבי בווטסאפ שלכם. בנוסף אין לענות להודעות ושיחות ממספרים לא מוכרים בחו"ל. ובכל מקרה אין למסור לאף אחד את קוד הזיהוי שיקפוץ לכם של הווטסאפ שלכם.
כזכור, לגבי האזהרה מהודעות למייל, במשטרה הסבירו כי: "מדובר בהודעות כזב- (fake news) שיש בהן כדי לעורר תבהלה בציבור בזמן מלחמה. משטרת ישראל פועלת לאיתור מקור ההודעות וחסימתו. אנו קוראים לציבור לא להשיב להודעות אלה ולהתעלם מתוכנן". 

כמו כן הוסבר: "משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותם לאכיפת החוק האוסר על הפצה/שרשור של הודעות מסוג זה המהוות עבירה פלילית, שבצידה מאסר ותבוא חשבון עם כל גורם אשר יקח חלק בפעילות הסתה/זריעת בהלה בציבור בזמן מלחמה. שומרים על הבית- מנצחים יחד בחזית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה הודעה?
    תבהלה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואצאפ לא הוציאו שום הודעה ואם הם הוציאו תהיו מקצועיים ותפרסמו מקור, נראה שיותר ממה שהאויב מנסה להבהיל אותנו יש אנשים שמנסים לצבור טראפיק לאתר החדשות שלהם. אגב, ההנחייה תמיד נכונה ותמיד מומלץ לשים 2fa, וכמובן לא למסור את הקוד שנשלח מוואצאפ לאף אחד. לגבי לענות למספרים מחו״ל, לא רואה בעיה קונקרטית עם זה, אך כן מומלץ להיות קצת יותר חשדנים.
    סגור
  • 1.
    כתבה לא ברורה ולא מעשית
    אאאב 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנו דוגמאות למה מקבלים במייל או בערוץ אחר...
    סגור