טלוויזיה

המשטרה נגד חדשות 13: "פרסום שקרי, נלוז, חסר אחריות"

מהמשטרה נמסר לאחר הטענות על עימות בין המפכ"ל למפקד מחוז דרום: "בניגוד לפרסום במהדורה המרכזית של ערוץ 13 - מפכ״ל המשטרה רב ניצב לא העביר מעולם ביקורת על מפקד המחוז הדרומי ניצב אמיר כהן בעניין התנהלותו במלחמת חרבות ברזל"
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אחרי הפרסום הערב (ראשון) של כתב הפלילים אלי סניור בחדשות 13, כי המפכ"ל קובי שבתאי העביר ביקורת חריפה על מפקד מחוז דרום וטען כי בשל הטיפול שלו באירוע וכי "לא הבין את גודל האירוע" לא הגיע מספיק מידע לדרגים הבכירים, במשטרה הגיבו לפרסום בזעם.
מהמשטרה נמסר: "בניגוד לפרסום במהדורה המרכזית של ערוץ 13 - מפכ״ל המשטרה רב ניצב לא העביר מעולם ביקורת על מפקד המחוז הדרומי ניצב אמיר כהן בעניין התנהלותו במלחמת חרבות ברזל".

עוד נמסר: "נהפוך הוא - מפכ״ל המשטרה משבח מאז פרוץ הלחימה את ממ״ז דרום מידי יום על כך שהוביל את הכוחות ופיקד על עשרות מוקדי לחימה בו זמנית תוך שהוא עצמו נפצע בקרבות הירי על מחבלי חמאס. המפכ״ל וממ״ז דרום נפגשו ביום שישי האחרון ויחד ביקרו שוטרים שנפצעו בקרבות עם מחבלי חמאס". 
כמו כן נטען: "מדובר בפרסום חסר אחריות, שיקרי, נלוז, חוטא לאמת ופוגע בקציני משטרה בכירים שנתנו את מרבית חייהם למען המדינה. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את הפרסום ומבקשת לתקנו מיד ולא לחזור עליו בשום שידור בעתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 13 שקרים ועוד שקרים (ל"ת)
    סימה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור