דיגיטל וטק

רמי לוי במהלך ענק: זה השינוי שמגיע לישראייר

ישראייר מסרה על השדרוג החדש בנערכת ההזמנות ובקרת הצ'ק אין: "המערכת תוכננה לעלות לאוויר ביום 17 באוקטובר 2023, אך בשל מלחמת "חרבות ברזל" הנהלת ישראייר החליטה לדחות ב-30 יום את מועד העלייה לאוויר, אשר כאמור בוצע והסתיים בהצלחה"
מערכת ice |  3
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
אחרי פרשת הכניסה החשודה למערכת, חברת התעופה של איש העסקים ישראייר עושה שדרוג גדול והודיעה על החלפה ושדרוג מוצלחים של מערכת ההזמנות ובקרת הצ'ק אין של החברה למערכת Altea  של חברת אמדאוס, זאת על פי פספורטניוז.
ישראייר מסרה על השדרוג החדש "מערכת ההזמנות ובקרת הצ'ק אין הינה מערכת חשובה בתפעול של ישראייר. המערכת תוכננה לעלות לאוויר ביום 17 באוקטובר 2023, אך בשל מלחמת "חרבות ברזל" הנהלת ישראייר החליטה לדחות ב-30 יום את מועד העלייה לאוויר, אשר כאמור בוצע והסתיים בהצלחה".

בישראייר טוענים בין היתר: "מהווה שדרוג וקפיצת דרך משמעותיים בשיפור היכולות התפעוליות שלה. שדרוג זה יתרום, בין היתר, לניהול בסיס המידע, ניהול השירות לנוסע, בפרט בשדות התעופה ולניהול הכללי של טיסות ישראייר".
עוד נמסר: "השדרוג צפוי להביא לשיפור המחזור מהשירותים הנלווים הניתנים על ידי החברה כגון מכירת כבודה, הושבה מראש, ועוד, וכן יהווה פלטפורמה ליצירת שירותים נלווים חדשים. כמו כן, ישראייר צופה כי המערכת תאפשר מעקב ובקרה על תחנות החברה שבהם פועלת החברה מחוץ לישראל, ותביא לשיפור חווית הנוסע לביצוע צ'ק אין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תחזיר קודם כסף
    שלמה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטלתם טיסות למה ישראר גוררת את הזיכוי ל45 יום ?
    סגור
  • 2.
    שקרן
    סוזי 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמאי לוי לא לספר סיפורים.יש לך עוד הרבה מה ללמוד על שירות לקוחות שאינם רמאים כמוך.שקרן.
    סגור
  • 1.
    חבל שירות הלקוחות מתחת לכל ביקורת
    מיטל 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר אלף מיילים... עד שעונים, עונים בשאלה, ואז לא חוזרים. חלמאות
    סגור