דיגיטל וטק

המכון הישראלי לחדשנות מציג: המיזם שיאפשר העסקת עובדים זמניים

סקר שנערך על ידי הרשות לחדשנות ומכון SNPI על מצב ההייטק מאז פרוץ המלחמה מצא שלא פחות מ-70% מהחברות מדווחות על פגיעה ברציפות התפעולית עקב מחסור בעובדים בשל גיוס משמעותי למילואים וצורך אקוטי בכוח אדם מיומן כדי לשמר את רציפות הפעילות של החברות, מיזם של המכון הישראלי לחדשנות ומוסדות האקדמיה, יאפשר לחברות הייטק לאתר עובדים למילוי מקום זמני ותגבור צוותים
מערכת ice | 
הייטק במלחמת חרבות ברזל (צילום shutterstock, פלאש 90/ אייל מרגולין)
המכון הישראלי לחדשנות מקים את קהילת הטאלנטים, ביוזמה משותפת שהוביל יחד עם מכון היזמות קולר Ignite והמרכז לניהול קריירה, בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, ובשיתוף פעולה עם המרכז לפיתוח קריירה בדקאנט להצלחת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת תל אביב, ארגון בוגרי הטכניון ומכללת ספיר. המיזם יעשה שימוש במוצר הטכנולוגי GoodWord של חברת Dueto, אשר יבצע סינרגיה בין מאגר כישרונות בוגרי אקדמיה המעוניינים בעבודה זמנית עם חברות סטארט-אפ ישראליות.
קהילת הטאלנטים תאפשר לסטודנטים, בוגרים אקדמאים ומומחים טכנולוגיים ועסקיים להציע את עצמם לעבודה זמנית כמענה למחסור האדיר בכוח אדם בחברות סטארט-אפ שרבים מהעובדים שלהם גויס אל המלחמה. הפלטפורמה החדשה נועדה להבטיח המשכיות עסקית בתקופת המלחמה ושמירת מקומות העבודה של אנשי המילואים עד שישובו אל החיים האזרחיים.
 
הפלטפורמה מאפשרת אינטראקציה ישירה בין טאלנטים בוגרי מוסדות אקדמיים מובילים ובין החברות, תוך יצירת פרופילים אישיים המציגים את המומחיות שלהם. המועמדים יכולים להגדיר במדויק באיזה תחום עבודה הם מעוניינים להשתלב, ומהצד השני הפלטפורמה מאפשרת לחברות לבצע חיפושים של מועמדים מתאימים, ולקבל התראות למייל במידה ונמצאו מועמדים העונים להגדרות. בנוסף לתמיכה המיידית בסטארטאפים ושימור מקומות העבודה, הטאלנטים שיבחרו להשתתף במיזם, יזכו להתמחות בעבודה מעשית בהייטק והיכרות אינטימית עם חברות פורצות דרך ויוכלו בעתיד להשתלב בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה