דיגיטל וטק

אילון מאסק הולך לבית המשפט: עם מי הסתבך הפעם?

לאחר שפרסם נגדו תחקיר, המיליארדר ואיש העסקים אילון מאסק, הודיע כי הוא מתכוון לתבוע את חברת Media Matters for America. על פי התחקיר שפורסם, נטען כי X, מקדמת תוכן אנטישמי לצד תוכן שיווקי שחברות ענק כמו אפל ו-IBM מפרסמות בפלטפורמה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום flickr, vecteezy)
אילון מאסק הודיע ביום שבת האחרון כי הוא מתכוון להגיש תביעה נגד חברת Media Matters for America לאחר שזו שהפיצה תחקיר כנגדו, לפיו X ממקמת את המודעות הפרסומיות שלה לצד תוכן אנטישמי המקדם את אדולף היטלר ואת המפלגה הנאצית.
מאסק כתב ציוץ שפרסם ב-X כי: "בית המשפט של שבריר שנייה נפתח ביום שני, X תגיש תביעה תרמו-גרעינית נגד Media Matters וכל אלה ששיתפו פעולה במתקפת ההונאה הזו על החברה שלנו".
כזכור, חברת Media Matters פתחה בתחקיר כנגד הבעלים הקודמים של טוויטר, לאחר שהביע תמיכה בציוץ אנטישמי שטען כי: "היהודים מעוררים שנאה כלפי המערב הלבן". על כך הגיב מאסק כשרשם: "אמרת אמת לאמיתה".
 
בתחקיר, נחשף שפרסומים של חברות ענק כמו אפל, IBM, דיסני עוד הופיעו ב-X לצד תכנים אנטישמיים ובעלי אופי גזעני בפלטפורמה של אילון מאס מתוך כך, חברות ענק השהו את פרסומותיהן ברשת X, כשהאחרונות הן ענקיות הבידור "ורנר" ו"פארמונט".
על פי הדיווחים גם "אפל" ו"דיסני" הפסיקו גם הן כל פרסום ב-X, וכן אולפן הסרטים Lionsgate אישר שהפרסומות בפלטפורמה הושעו. ענקית המחשבים IBM עצרה אף היא את הפרסום שלה, ולפי הניו יורק טיימס, החברה תכננה לפרסם ב-X בהיקף של מיליון דולר ברבעון זה.
בחברה ציינו בהודעה שנמסרה לתקשורת האמריקאית: "אנחנו נוהגים במדיניות של אפס סובלנות כלפי שיח שנאה ואפליה, הקפאנו באופן מיידי את כל הפרסום ב-X עד שנחקור את המצב הבלתי מתקבל על הדעת הזה".
בתגובה לפרסום השהיית הפרסומות של חברות הענק, צייץ מאסק בחשבונו: "דה-קולוניזציה, מהנהר לים ולשון הרע דומים מרמזים בהכרח על רצח עם. קריאות ברורות לאלימות קיצונית נוגדות את תנאי השירות שלנו ויגרמו להשעיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה