דיגיטל וטק

מה עובר על אילון מאסק? "חשבו שהוא עומד לפגוע בעצמו"

לרכישת X הייתה השפעה רצינית על המוניטין של האיש העשיר בעולם, והירידה בתמיכה הציבורית שקיבל הפכה לחרדה ממשית. דיווחים בארה"ב: "הוא הסתגר במשרדו, עובדי טוויטר שקלו להתקשר למשטרת סן פרנסיסקו". על פי מקורות, המיליארדר פיטר מהנדס שהראה לו שהפופולריות שלו יורדת באפליקציה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
צוות X, לשעבר טוויטר, שקל ליצור קשר עם משטרת סן פרנסיסקו לאחר שאילון מאסק הנסער נעל את עצמו במשרדו, כך חשף הסופר היהודי-אמריקני בן מזריץ'. מזריץ', מחבר הספר "Breaking Twitter" אמר ל-CNBC, שלרכישת X הכאוטית של מאסק הייתה השפעה רצינית על המוניטין של המיליארדר.
"הוא הגיע למצב שהוא הסתגר במשרדו, היה כל כך מוטרד שעובדי טוויטר שקלו להתקשר לבדיקת בריאות על ידי משטרת סן פרנסיסקו כי הם חשבו שהוא עומד לפגוע בעצמו", אמר מזריץ'. "אני חושב שבאמת אכפת לו מהמוניטין שלו, והוא היה בהלם". מזריץ' ציטט כמה תקריות שהובילו את מאסק לכדי סערת רגשות, כולל קבלת בוז במופע קומדי של דייב שאפל ומכונית בנו שהותקפה.
"האילון שלפני טוויטר והאילון שאחרי טוויטר הם שני אילון שונים", אמר. "אלון לא רק שבר את טוויטר, טוויטר שבר את אילון מאסק". נציגי מאסק לא הגיבו לבקשת גורמים עיתונאים להגיב לפרטים. ההחלטות השנויות במחלוקת של מאסק בעקבות ההשתלטות על X הרגיזו כמה משתמשים ומעריצים לשעבר.
 

פיטורים המוניים בחברה, הסרת תיקוני האימות הכחולים של המשתמשים והיחס לעובדים לשעבר עוררו ביקורת. על פי גורמים המעורים בפרטים, מאסק היה מודאג מאוד מהפופולריות שלו, במיוחד בפלטפורמה שבבעלותו. עוד בפברואר, המיליארדר ביקש ממהנדסים לחקור מדוע הציוצים שלו זוכים לפחות צפיות ופיטר מאוחר יותר מהנדס שהראה לו שהפופולריות שלו יורדת באפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה