דיגיטל וטק

וואן פלוס וסוני מכריזות על שיתוף פעולה פורץ דרך

ענקיות הסלולר וואן פלוס וסוני, מכריזות על שיתוף פעולה במסגרתו ישולבו חיישני הצילום החדשים של סוני במכשיר הדגל הבא של החברה, ה-OnePlus 12, שיושק בתחילת השנה 
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
וואן פלוס וסוני, מכריזות על שיתוף פעולה בתחום חיישני הצילום שבמסגרתו, ישולבו החיישנים החדשים של סוני, ה-LYTIA, במכשיר הדגל הבא של וואן פלוס ה-OnePlus 12 שנחשף רק לאחרונה.
למרות שנכון לשעה זו, אין כל מידע על המפרט הטכני של החיישן, בהכרזה על שיתוף הפעולה, שתי החברות התחייבו לאיכויות צילום גבוהות במיוחד בכל שעות היום, בדגש על שעות הערב. 
וואן פלוס הצהירה בעמודיה ברשתות החברתיות על השיתוף הפעולה עם סוני וכתבה כי: ״הדור החדש של חיישני הצילום של סוני משלב בין יופי ותאורה ומאפשר עתיד מזהיר לצילום דיגיטלי״.
כאמור, רק לאחרונה וואן פלוס שפכה אור על מכשיר הדגל החדש שלה והערכה היא שמלבד מערך הצילום המרשים, הטלפון יהיה מבוסס על מעבד הדגל החדש של קוואלקום, ה-Snapdragon 8 Gen 3 ויהיה בעל במסך X1 OLED של BOE עם טכנולוגיית אור כחול נמוך מובנה, המכונה ‘מסך אוריינטלי’.
המסך יהיה בגודל 6.82 אינץ’ ברזולוציית 2K, או 3168×1440 פיקסלים, עם קצב ריענון דינמי שנע בין 1 ל-120 הרץ, עם בהירות שיכולה להגיע עד 2,600 ניט וכן תמיכה מובנית ב-HDR.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה