דיגיטל וטק

לקוחות בזק? יתכן והמידע האישי שלכם בסכנה

קבוצת האקרים העונה לשם SiegedSec טענה כי הצליחה לפרוץ למאגרי המידע של בזק ולדבריה יש בידה את מסמכיה הסודיים של החברה הכוללים את פרטי העובדים ולקוחותיהם 
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
קבוצת האקרים בשם SiegedSec שמוצאה ככול הנראה רוסי, פרסמה הערב (שני) בחשבון הטלגרם שלה שהצליחה לפרות אל מאגרי המידע של חברת התקשורת הישראלית בזק.
במסגרת התקיפה נגנבו פרטים אישיים של עובדי ולקוחות החברה. במסגרת הפוסט שפרסמה הקבוצה היא הכניסה שלל משחקי מילים ואזכורים לליל כל הקדושים. בתחילת הפוסט, הם כתבו כי "הפינוק" (Treat) הראשון של חברת בזק הינו הדלפה של מסמך ובו פרטיהם האישיים של 50 אלף בני אדם ואף נטען כי מדובר בלקוחותיה של החברה.  
לאחר מכן, "הפינוק" השני שהוזכר בפוסט היה פריצה אל מכשירי החברה ברחבי ישראל. לפי שעה לא ברור מהי רמת החדירה שאליה התכוונו בפוסט שפרסמו ובאילו מכשירים מדובר, אבל נטען שהמכשירים המדוברים נמצאים גם מחוץ לישראל בשגרירויות הונגריה, פינלנד וארצות הברית בישראל.
בהמשך, כ"פינוק" שלישי, חביר הקבוצה טענו כי השתמשו במערכות החברה על מנת לשלוח מייל לכלל לקוחות בזק. וכתבו בפוסט: "מקווי שתהנו מהפריצה המיוחדת הזו לקראת ליל כל הקדושים, יש לנו עוד הרבה מאוד דברים להמשך".
את הפוסט הם סיימו בתיוג OpIsrael#, מבצע סייבר מתמשך של מתקפות סייבר מסוגים שונים, אשר מזוהים על ידי פעילים בודדים או כאלה השייכים לקבוצות האקרים בינלאומיות, או המזדהים איתם. מבזק נמסר כי אותר אירוע שהתרחש במערכות השייכות לספק חיצוני. המערכות אינן מחוברות למערכות בזק ונוגעות במספר מוגבל של לקוחות. האירוע נמצא בשליטה ובטיפול.
מבזק נמסר בתגובה כי "האירוע נמצא בשליטה ובטיפול, אותר אירוע שהתרחש במערכות השייכות לספק חיצוני, המערכות אינן מחוברות למערכות בזק ונוגעות במספר מוגבל של לקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה