דיגיטל וטק

אופירה אסייג מבקשת עזרה: זה מה שרוצה לקנות ללוחם שנפצע

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, החליטה לגייס את עוקביה כאשר ביקשה סיוע בתרומות לקניית אייפון חדש ללוחם גבעתי שמאושפז ב'אסף הרופא' אשר מכשיר האייפון שלו התנפץ במהלך הלחימה: "בואו נשלים את המשימה הזו ונעשה לו שמח על הלב!"
תום נחום |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שתקפה בחריפות את חבר הכנסת עופר כסיף על רקע דבריו הקשים נגד ישראל בראיונות בחו"ל סביב מלחמת 'חרבות ברזל', שכזכור החלה במתקפת טרור רצחנית של חמאס על עוטף עזה, שגבתה את חייהם של לפחות 1,300 ישראלים, בעוד לפחות 203 ישראלים חטופים ברצועת עזה. במקביל, המאמץ לחזק את הלוחמים בחזית ואת ניצולי מתקפת הטרור שנאלצו לעזוב את מה שנשאר מביתם בעוטף עזה נמצא בשיאו, כאשר היום (חמישי) מגישת קשת 12, אשת התקשורת הוותיקה אופירה אסייג, התגייסה למאמץ למען לוחם גבעתי.
בסטורי שלה כתבה אסייג לעוקביה כך: "אחרי שהצליח לנו פעם אחת כותבת שוב בתקווה שנצליח גם הפעם!!! חייל גבעתי מאושפז ב'אסף הרופא' לאחר שנלחם בגבורה בקרבות בשבת במהלך הלחימה התנפץ לו האייפון. מהרגע ששמענו אמרנו שננסה להשיג לו אחד חדש! קדימה בואו נשלים את המשימה הזו ונעשה לו שמח על הלב! תפיצו איפה שרק אפשר!!!". עד כה 37 אנשים השתתפו בתרומה בקבוצת ה-paybox שנפתחה במטרה לרכוש מכשיר אייפון חדש ללוחם, כאשר גויסו בינתיים 3,259 שקל.
בתוך כך, אמש (רביעי) החל יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-3,900 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 199 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה ומי ששילם את המחיר על אמירותיו השערורייתיות נגד המדינה הוא ח"כ עופר כסיף מחדש תע"ל, התראיין עוד בתחילת המלחמה לתקשורת הזרה בו הוא טען בין היתר כי "ישראל רצתה את האלימות הזאת".
כמובן שהוא זכה לגינויים בישראל מקיר לקיר וגם אופירה אסייג מגישת קשת 12 לא הצליחה להתעלם מהסיפור החם והעלתה בסטורי שלה מסר ברור לח"כ מהרשימה המשותפת: "עוף עוף הביתה".
כאמור, ועדת האתיקה של הכנסת החליטה להרחיק אותו מהכנסת ל-45 יום ולשלול את שכרו לשבועיים. בעקבות כך, עופר כסיף לא יוכל להשתתף בדיוני המליאה והוועדות והכניסה שלו למליאה תתאפשר אך רק לצורך הצבעה ותו לא.
ועדת האתיקה של הכנסת החליטה להרחיק את ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) מהכנסת ל-45 ימים ולשלול את שכרו ל-14 ימים, משום שהתבטא "באופן המקשר בין עולמות התוכן של השואה למדיניות הממשלה בעת מלחמה". הוועדה ציינה שנגד כסיף הוגשו כ-400 תלונות של אזרחים ושל חברי הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) וניסים ואטורי (הליכוד).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהו יודע למה האתר הזה מלקק לאופירע ??? (ל"ת)
    אסף 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עופר כסיף
    טרש מיל' 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להכניס לאסלה ולהוריד את המים
    סגור