דיגיטל וטק

ההייטק הישראלי בשדה הקרב: "טכנולוגיה שיכולה להציל חיים"

חברות האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות נתרמו לסייע למאמץ המלחמתי במסגרת "חרבות ברזל". בין התחומים הנדרשים: מחשוב, מדעי החיים וטכנולוגיה רפואית. הנשיאה מאיר רובינשטין: כל החברות השייכות לארגון ממשיכות לעבוד בכפוף להנחיות פיקוד העורף
מערכת ice |  2
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
בשבת שמחת תורה פתח חמאס במתקפת פתע אכזרית וחסרת תקדים נגד ישראל, אזרחים חפים מפשע וחיילים. לאורך ההיסטוריה של ישראל חווינו תקופות אפלות, מצבי משבר וזמנים קשים מנשוא, אך תמיד היינו חזקים ועמדנו בכל המבחנים בגבורה, כשידנו על העליונה.
יש לנו אמונה חזקה ובלתי מסויגת בצבא ההגנה לישראל ובחוסן של עמנו, וכפי שנראה ממחזות מופלאים בכל רחבי הארץ - תחושת הסולידריות בישראל חזקה מאוד וכל ישראל ערבים זה לזה; כולם מציעים את עזרתם למי שזקוק לה, ללא הבדל דת, גזע, מין או שיוך פוליטי, כראוי במדינה עוצמתית שחוזקה מעל הכל, והדבר ממחיש ביתר שאת את כוחנו, למרות ההבדלים הפוליטיים בינינו.

יחד עם זאת, עד כמה שזה קשה מנשוא, אנחנו מחויבים להמשיך בחיינו העסקיים והאישיים, להמשיך את ההשקעות, לחזק את חברות הטק, למען המשפחות שלנו, הקולגות שלנו, החברות, העובדים והמשקיעים שלנו, ובכך נתרום תרומה לא מבוטלת לחוסנה הכלכלי והלאומי של מדינת ישראל.
"חברות ההיי טק הישראליות והגלובליות, המאוגדות באיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI עוסקות בימים האחרונים בשורה של פעולות שנועדו לסייע למאמץ המלחמתי, הן בעורף והן בחזית", כך אומרת קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמת, המהווה את ארגון הגג לתעשיות ההייטק, מדעי החיים בישראל והטכנולוגיות הרפואיות.

קרין מאיר רובינשטין. נשיאה ומנכל האיגוד היש ... לתעשיות מתקדמות (צילום: סיוון פרג)
"האיגוד רואה בעיקר בזמנים קשים אלו חשיבות בשמירת חוסנה של הכלכלה ובהמשך ההשקעות וחיזוק פעילות חברות הטק. בנוסף, האיגוד עובד על תכלול מהלכים של פתרונות טכנולוגים שיכולים להציל אנשים, ברמת העורף והחזית", אומרת רובינשטין. רובינשטין מוסיפה כי ככל הידוע לה, כל החברות באיגוד ממשיכות לעבוד, בכפוף ובהתאמה לתנאים ולמצב.  מייחלת לימים שקטים ולרפואה שלמה ושולחת תנחומים כנים לכלל המשפחות השכולות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טכנולוגיה יכולה
    לילי 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל היא לא במקום בני אדם. בעוטף עזה היא קרסה
    סגור
  • 1.
    האמת לאמיתה
    שמש 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוב שהצבא הפך למבוסס טכנולוגיות הוא שכח לשים מגדל עם שומר על הגדרות שיתריע היכן שהטכנולוגיה כשלה על פריצה
    סגור