דיגיטל וטק

שוהים בחו"ל? להוט מובייל יש בשורות טובות עבורכם

חברת HOT mobile תעדכן ללקוחותיה בחו"ל הטבת גלישה בנפח 2GB ללא עלות, החבילה תינתן לכלל הלקוחות, גם לאלו אשר לא רכשו חבילת גלישה. זאת בעקבות המצב הביטחוני וביטולי הטיסות שלא מאפשרים חזרה מהירה לארץ
מערכת ice | 
אילן ברוק הוט מובייל (צילום יחצ)
עדכון חבילת גלישה לשוהים בחו"ל: חברת HOT mobile מעדכנת כי עקב המצב הביטחוני וביטולי הטיסות, היא תעדכן ללקוחותיה השוהים בחו״ל הטבת גלישה בנפח 2GB, ללא עלות. ההטבה תינתן ללקוחות ללא חבילת חו״ל וגם ללקוחות שרכשו חבילה והיא תתווסף על החבילה הקיימת.
ההטבה בתוקף ב-90 יעדים נבחרים ברחבי העולם, לרשימת היעדים https://bit.ly/3tpJOj7. ההטבה תתווסף אוטומטית ואין צורך לפנות למוקד השירות.
מוקדי השירות זמינים 24/7 בשיחת חינם ל- 053-5353444.
תגבור צוותים לעיבוי הרשת: חברת HOT מעדכנת כי בעקבות המצב הביטחוני, ועל מנת לשמור על מתן שירות רציף ולתמוך בביקוש ובגידול בתעבורת הרשת, החל מאתמול בבוקר, היא מעבה ומתגברת את הצוותים שלה.פעילות טכנאים ומתקינים בעת חירום: החברה מעדכנת כי החל מאתמול בבוקר, טכנאי ומתקיני החברה פועלים בהתאם להנחיות, תוך סיכון חייהם, ביישובי הדרום המטווחים, על מנת לתקן תשתיות ואתרים שנפגעו במהלך הלחימה ולהשיבם לפעילות סדירה במהרה. 
 
בנוסף, בשיתוף עמותת ידידים, העבירה חברת HOT mobile למפקדה הלוגיסטית של אוגדה 98, 2,000 מטענים למכשירים מסוג אייפון וסמסונג (כולל ראש מטען) וכבלים למטענים לרכבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה