דיגיטל וטק

ביטוח לאומי באזהרה חריגה למיליוני ישראלים: המענקים שלכם בסכנה

בביטוח הלאומי הסבירו ברשתות החברתיות: "לצערנו הרב, אזרחים ותיקים, ובעיקר הקשישים הסיעודיים ומשפחתם, עלולים להיות "טרף קל" לתרמיות ולגזילת כסף שהם צריכים מאוד, לאחרונה, אנחנו נתקלים יותר ויותר בחברות או באנשים פרטיים במסווה של 'גורמי מקצוע' שפונים לסיעודיים ומשפחותיהם ולוקחים חלק מהקצבה שמגיעה להם"
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביטוח לאומי יצא אמש (ראשון) באזהרה חמורה ברשתות החברתיות, זאת בשל ניסיון עוקץ והונאה חדש שמנסה לגזול כספים המגיעים בעיקר לקשישים סיעודיים ומשפחותיהם, באמצעות שיטה מתוחכמת הכוללת התחזות לגורמי מקצוע.
בהסביר נטען מהביטוח הלאומי: "לצערנו הרב, אזרחים ותיקים, ובעיקר הקשישים הסיעודיים ומשפחתם, עלולים להיות "טרף קל" לתרמיות ולגזילת כסף שהם צריכים מאוד, לאחרונה, אנחנו נתקלים יותר ויותר בחברות או באנשים פרטיים במסווה של 'גורמי מקצוע' שפונים באופן אקטיבי לסיעודיים ובני משפחותיהם ולוקחים מקשישים חלק מהקצבה הסיעודית שמגיעה להם". 

עוד הוסבר בפוסט שעלה: "שימו לב, זה כל כך קל להגיש תביעה בביטוח הלאומי ומעבר לזה - לא ניתן לגרוע מקצבה שכבר מקבלים. כלומר, תמיד אפשר להגיש תביעה ואו שיקבלו אותה, או שהמצב יישאר כמו שהוא. הבירוקרטיה צומצמה משמעותית, השירות והטיפול עברו מהפכה מאז הרפורמה בסיעוד בשנת 2018".
לסיום ביקשו בביטוח הלאומי: "אז תהיו בבקשה זהירים ושלא ינצלו את חוסר הידע והחשש מהתעסקות עם גוף ממשלתי, ובכך ייקחו כסף מהקצבה של הקשישים הסיעודיים. שתפו את הפוסט, תייגו אנשים שחשוב שיכירו את המידע הזה, כדי שביום הזקנה הזה נעזור לקבוצה היקרה הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה