דיגיטל וטק

מעבדה רשמית של אפל הושקה בישראל - איפה תמצאו אותה?

דינמיקה סלולר מכריזה על הפיכתה למעבדת תיקונים רשמיים של אייפון בארץ. התיקונים נעשים עם חלקיים מקוריים ומתועדים במערכות אפל, אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה: "מדובר בבשורה ללקוחות אפל"
מערכת ice | 
אייפון שבור (צילום shutterstock)
הבשורה של דינמיקה ללקוחות אפל: מעבדות הרשת בסניפים ובדוכנים יציעו מעתה תיקונים רשמיים לכל לקוחות האייפון בישראל, לרבות ללקוחות שרכשו את האייפון בדינמיקה, שכעת יוכלו לממש את אחריות היצרן למכשירם או לתקן אותו במעבדות בסניפי דינמיקה.
במעבדות התיקונים הרשמיים בדינמיקה ניתן לבצע תיקוני מסך, החלפת סוללות עם בריאות נמוכה או סוללה נפוחה, תקלות במצלמות ועוד. התיקונים כאמור נעשים בחלפים מקוריים ומתועדים במערכות אפל, כך שהצרכן נהנה מתיקון מלא ורשמי, ומבלי שנתקל לאחר התיקון בהודעות ״מקוריות״ או בפגיעה בביצועי המכשיר. לרגל השקת המעבדות הרשמיות ליד הבית, דינמיקה תעניק הנחה של 50% על החלפת סוללה מקורית.
אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה: ״מדובר בבשורה ללקוחות אפל, שמעתה יכולים ליהנות ממעבדה המציעה תיקונים רשמיים של אפל, ממש ליד הבית. דינמיקה בעלת פריסת המעבדות הרחבה בישראל, ועם הבשורה הזאת, אנחנו מנגישים את התיקונים הרשמיים לכולם, במחירים המשתלמים ביותר ולצד השירות הטוב ביותר. כבר לא צריך להיפרד מהאייפון למספר ימים על מנת ליהנות מתיקון רשמי עם חלפים מקוריים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה