דיגיטל וטק

חברת Wiz ופורטינט בשת"פ: כך החברות יסייעו אחת לשנייה

במסגרת שיתוף הפעולה של השניים, Wiz תצטרף לתוכנית ברית שותפי הטכנולוגיה של פורטינט. בנוסף, פורטינס תצטרף לתוכנית האינטגרציה של Wiz
מערכת ice | 
גון מדיסון (צילום יחצ)
פורטינט וחברת Wiz הודיעו על הצטרפותה של Wiz לתוכנית ברית שותפי הטכנולוגיה של פורטינט ועל והצטרפותה של פורטינט לתוכנית האינטגרציה של Wiz. שתי החברות פיתחו פתרון משולב כדי לסייע לארגונים להגן על סביבות העבודה שלהם בענן באמצעות אבטחת רשת מובילה מבית פורטינט ואבטחת ענן מובילה מבית Wiz.
שותפות זו מרחיבה את מרחב פעילות השותפים הפתוח של פורטינט. היכולות של פלטפורמות Wiz מסייעות לארגונים לקבל נראות אל כל סביבת הענן שלהם, כך שהם יהיו מסוגלים לתעדף ולנהל סיכונים.
הפתרון הווירטואלי "FortiGate VM Next-Generation Firewall" ופתרון אבטחת הרשת המובנה בענן "FortiGate CNF", מספקים אבטחת רשת ענן מתקדמת כדי להגן על התשתית והפעילות בענן.
"העובדה שיש לנו שותף ברמה עולמית כמו פורטינט כחלק מתוכנית WIN מעידה על הכוח שיש בגישה משותפת", אמרה רז הרצברג, סמנכ"לית אסטרטגיית המוצר ב-Wiz. "אנחנו נרגשים להצטרף ל-Open Ecosystem של פורטינט. שיתוף הפעולה מאפשר לנו לספק ערך משמעותי – להעצים צוותי אבטחה כך שהם יצליחו לענות על מגוון של צרכים במהירות, להניע ערך רב יותר ברחבי הארגון ולאמץ מודל תפעולי חדש בענן".
"ההתממשקות החדשה תוסיף ערך עבור הלקוחות הארגוניים המשותפים שלנו ותאפשר להם להגן באופן רציף על סביבות העבודה בענן באמצעות פתרונות אבטחת הרשת המובילים של פורטינט ואבטחת ענן מובילה של Wiz", אמר ג'ון מדיסון, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה