דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי מציג: זה הפתרון להונאות ומניפולציות של בינה מלאכותית

חברת הסטארט אפ DeepKeep תציג בכנס Insurtech Israel Global Summit טכנולוגיה חדשנית למניעת הונאות ומניפולציות של בינה מלאכותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
חברת הסטארט אפ DeepKeep תציג בכנס Insurtech Israel Global Summit טכנולוגיה חדשנית למניעת הונאות ומניפולציות של בינה מלאכותית. בין ההונאות שמונעת החברה: הונאות כלכליות של חברות ביטוח, התקפות סייבר ואפילו חדירת גורמים לא רצויים למקומות ציבוריים כגון נמלי תעופה. הכנס, שיתקיים במלון הילטון בתל אביב ב-4-6 בספטמבר הוא פרי יוזמה משותפת של חברת כנס תערוכות בשיתוף קרן ההון סיכון FinTLV ו-Insurtech Israel.
חברות הביטוח הגדולות כבר אימצו שיטות דיגיטליות, תוך שימוש בבינה מלאכותית לשיפור היעילות והעלות-תועלת, במטרה לחסוך סכומי כסף ניכרים. כלי הבינה המלאכותית משמשים להערכת סיכונים, ניהול ביטוח בריאות, חיתום, הערכת נזק לרכב ועוד.
כך לדוגמא, חברות ביטוח משתמשות במודל בינה מלאכותית גם לשמאות רכב אחרי תאונה – ניתן פשוט להעלות תמונה לאפליקציה ולקבל החזר על הנזק. את התמונה של הרכב אפשר בקלות לערוך בצורה מניפולטיבית, בצורה שהבינה מלאכותית תעריך את הנזק כגבוה מאשר במציאות, בעוד אם אדם יסתכל על התמונה הוא לא יראה כל נזק – ויעריך שהמודל טועה. דוגמא נוספת היא בענף הבנקאות, בפעולה של הפקדת צ'קים.
בהפקדה דרך האפליקציה אפשר בקלות לספק תמונה של הצ'ק הגבוה מערכו בפועל, וזאת בעזרת "טיפול" בלתי נראה לעין אנושית בתמונה. DeepKeep מספקת שכבת אבטחה של בינה מלאכותית המגנה על מפני מתקפות סייבר ומתקפות בינה מלאכותיות, כולל דליפת נתונים פרטיים, שכפול לא מורשה ושיבוש.
מעבר לכך, DeepKeep מגנה נגד הטיות פוטנציאליות, נקודות חלשות ושגיאות בינה מלאכותית, שעלולות לפגוע באמינות ובדיוק של המערכת. הפתרון של החברה פועל על תמונות, מידע, קול ואף על אינטאקציות עם כלי Generative AI כמוChatGPT . החברה יודעת לבדוק מודלים של בינה מלאכותית כנגד התקפת או אמינות והטיית המודל, לספק הגנות כנגד בעיות אלה ואפילו לזהות בזמן אמת התקפות שלא הוערכו וזוהו מראש.
גיל ארזי, מייסד ושותף מנהל קרן FinTLV Ventures: "סטארטאפים חדשים כמו DeepKeep שנולדו מתוך ההכרח לספק הגנה במגוון תחומים, יודעים לשמש כחומת אש גם כאשר מדובר במניפולציות נסתרות מן העין האנושית. הם יודעים לזהות ולפרק פרצות אבטחה וניסיונות הונאה כלכלית, שמתרחשים על בסיס יומי. עם השימוש הגובר בטכנולוגיות AI, עולם הביטוח נדרש להגנה הזאת. השימוש הגובר בבינה מלאכותית מגביר את החשיבות של פיתוח כלי בקרה למערכות שימנעו כשלים טכניים. הפתרון של DeepKeep צפוי לעניין את חברות הביטוח והמשקיעים מהארץ ומחו"ל שיגיעו לכנס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה