דיגיטל וטק

LG מציגה: מוצרי חשמל חדשניים שחוסכים באנרגיה

החברה מציגה בתערוכת IFA 2023 מכשירי חשמל ביתיים בדירוגי היעילות האנרגטית הגבוהים ביותר. מכשיריה חשמל הביתיים של החברה מעוצבים בקפידה, חוסכים באנרגיה ומספקים ביצועים יוצאי דופן

מערכת ice | 
המוצרים החסכוניים של LG (צילום LG)
LG Electronics (LG) מציגה שורה נרחבת של מכשירי חשמל ביתיים המציעים יעילות אנרגטית בדרגה A (ומעלה) ב'Net-Zero House', בית מגורים ייחודי שהוקם על ידי החברה כחלק מהתצוגה שלה בתערוכת IFA 2023. פתרונות המטבח, הכביסה והמגורים העדכניים של החברה עונים על הצורך הגובר להפחית את צריכת החשמל, עלויות התפעול וההשפעה הסביבתית – בדרך לחיים מקיימים יותר.
פתרון כביסה חסכוני באנרגיה עם אופטימיזציה מבוססת AI
מכונת הכביסה והמייבש החדשים של LG, המוצגים כצמד, מאפשרים טעינה קדמית נוחה ומספקים כביסה נקייה ויבשה מבלי להעלות את חשבון החשמל. מכונת הכביסה מתהדרת בדירוג A- 40% והמייבש בדירוג A+++ -20%. מכונת הכביסה המתקדמת תורמת לאיכות ארון הבגדים ולקיימות סביבתית, בזכות טכנולוגיית AI Wash של LG: המכונה בוחרת בצורה חכמה את מחזור הכביסה האופטימלי כדי לספק 10 אחוז יותר הגנה  על הבד, תוך הארכת את תוחלת החיים של פריטי ביגוד. מחזור פעילות מיוחד מונע מעד 60 אחוז מפליטת מיקרו-פלסטיק מהפריטים המתכבסים להיכנס אל מערכת המים.
מערכת AI Dry של המייבש מסוגלת לזהות משקל כביסה, סוגי בד ותכולת לחות, תוך הגדרת זמן ייבוש וטמפרטורת אופטימלית עבור סוגי ביגוד שונים. מדחס Dual Inverter של LG, תומך בפונקציית TurboDry: אפשרות יעילה לייבוש כביסה מהר יותר. בנוסף, המייבש החדש משתמש בחומר קירור R290, הידוע בפוטנציאל ההתחממות הגלובלית הנמוך שלו (GWP). על מנת להבטיח חוויית שימוש נוחה, מצוידים הן מכונת הכביסה והן המייבש בלוח בקרה משודרג, מבוסס צג מגע LCD.
מקרר חסכוני באנרגיה עם ביצועים חזקים
המקרר החדש של LG בעל מקפיא תחתון מציג דירוג אנרגיה A- 20%. מדחסSmart Inverter ™ של החברה, מספק יעילות אנרגטית גבוהה על ידי התאמת מהירות המנוע לתנאים בפועל, ומלווה בעשר שנות אחריות. המדחס גם מייצר פחות רעש מכל מדחס אחר מסוגו – מה שאומר מקרר שקט יותר ומטבח שליו יותר. כדי להאריך את אורך טריות המזון, ה-LINEARCooling™ של LG שומר על תנודות טמפרטורה בטווח של ±0.5 מעלות צלזיוס בעוד DoorCooling+™ מספק קירור מהיר ואחיד לכל פינה במקרר.
חבילת בישול מלאה עם יעילות אנרגטית מעולה
יעילות האנרגיה A++ של תנור InstaView™ המובנה החדש של LG ברוחב 60 סנטימטר מושגת בזכות בידוד משופר, בקרת חימום אופטימלית ודלת זכוכית ארבע-שכבתית: שילוב החוסך אנרגיה וממזער איבוד חום. טכנולוגיית InstaView של LG עוזרת לשמר את החום בתוך התנור, ומאפשרת למשתמשים לבדוק את התקדמות הארוחה שלהם מבלי לפתוח את הדלת.
מדיח כלים LG QuadWash™ משלב גם הוא מנוע ה-Inverter Direct Drive™ חסכוני בחשמל של החברה, מספק יעילות אנרגטית בדרגה A- 10% ומבטיח כלים נקיים ומבריקים. המדיח תומך ב-Wi-Fi, וניתן לקישור אל אפליקציית LG ThinQ™, באופן המאפשר למשתמשים לשלוט בפעולתו ולנטר אותה בנוחות, להוריד הגדרות תכניות הדחה חדשות,  ולפתור מרחוק בעיות קלות בעזרת כלי אבחון Smart Diagnosis.
לדברי ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ופתרונות מיזוג האוויר של LG, "מכשירי החשמל הביתיים של LG חסכוניים ביותר באנרגיה, מאפשרים למשקי בית לחסוך באנרגיה, לצמצם את עלויות החשמל שלהם ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית. נמשיך למנף את טכנולוגיות הליבה המובילות שלנו בתעשייה כדי ליצור מוצרים שהופכים את חייהם של אנשים לטובים יותר ומשפיעים פחות על כדור הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה