דיגיטל וטק

ההצלחה הבאה של מטא? זה החידוש שיושק בקרוב

חברת מטא צפויה להשיק בקרוב חידוש בדמות בוטים חכמים שישתלבו בכלל הפלטפורמות של החברה. מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג אמר למשקיעים לאחרונה כי החברה תחשוף חידושים בחודש ספטמבר
מערכת ice | 
מארק צוקרברג ופלטפורמת המיקרובלוגינג החדשה Threads (צילום יוטיוב/ shutterstock, CBS Mornings)
חברת מטא נערכת להשיק בספטמבר הקרוב צ'אטבוטים חדשים באפליקציות של החברה, כך על פי פרסום בפייננשל טיימס. מהלך זה מגיע על מנת להגביר את הפעילות ואת המעורבות של המשתמשים.
במטא מעוניינים להרחיב את איסוף המידע שלה על המשתמשים בעזרת בוטים אלו.  הבוטים יהיו בנושאים שונים, כך לדוגמה, נשיא ארצות הברית לשעבר, אברהם לינקולן, "יתרום" את קולו ויהיה בין הבוטים הראשונים. בוט נוסף שצפוי להיות מושק קשור לתיירות וצפוי לספר למשתמשים על טיפים שונים לתכנון חופשות וסגירת טיסות.
מארק צוקרברג שוחח עם משקיעי החברה בשבוע שעבר וציין כי מטא תחשוף פרטים חדשים על התוכניות החדשות שלה בתחום הבינה המלאכותית בכנס "Connect" שצפוי להתקיים בסוף חודש ספטמבר.
כזכור, לפני כמה ימים, צוקרברג שוחח עם משקיעים והראה אופטימיות רבה בנוגע לעתיד של הרשת החברתית החדשה שהחברה השיקה לאחרונה, ת'רדס. במהלך שיחות עם משקיעים לרגל סיום הרבעון השני, צוקרברג אף הביע התרגשות מהפוטנציאל הגדול של ת'רדס ואמר כי תהיה האפליקציה הבאה שתגיע למיליארד משתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה