דיגיטל וטק

"אנבידיה תהיה המרוויחה העיקרית מגל הבינה המלאכותית"

ויג'אי רקאש, אנליסט עבור Mizuho Securities - אחד מבנק ההשקעות הגדול בעולם - אמר כי ענקית השבבים עומדת להכניס עד 400 מיליארד דולר עד 2027 מייצור ופיתוח שבבים עבור בינה מלאכותית
מערכת ice | 
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)
אנבידיה צפויה להיות המרוויחה העיקרית מגל הבינה המלאכותית, כאשר פיתוחים בתחום יגבירו את הביקוש לשבבים, כך אמר ויג'אי רקאש, אנליסט עבור Mizuho Securities - אחד מבנק ההשקעות הגדול בעולם.
על פי רקאש, ענקית השבבים צפויה להכניס עד 400 מיליארד דולר מהכנסות הקשורות לבינה מלאכותית עד 2027. התחזית מבוססת על ההנחה שאנבידיה תוכל לשמור עד אז על נתח שוק של כ-75% בשבבים המיועדים לבינה מלאכותית, שכיום עומד על 90%.
ראקש גם העלה את היעד שלו למחיר המניה של ל-530 דולר מ-400 דולר בדו"ח האחרון. מניית אנבידיה עלתה ב-0.5% ל-445.20 דולר מוקדם ביום שני.
"עם האצת הביקוש לבינה מלאכותית, אנו רואים הזדמנויות משמעותיות עבור ספקי חומרה המספקים את צורכי המחשוב הגבוהים יותר עבור מודולים של שפחות, במיוחד מעצמת הבינה המלאכותית אנבידיה", כתב ראקש.
למרות התחזית המאוד ורודה עבור אנבידיה, ראקש הדגיש כי ההתקדמות בשוק הבינה המלאכותית יקרין גם על המתחרות AMD ואינטל, כאשר העלה את יעד המחיר למניית AMD ל-140 דולר ואת מניית אינטל מ-30 דולר ל-33 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה