דיגיטל וטק

אחרי גיוס שיא: השחקנית הישראלית החדשה בעולם טכנולוגיית הענן נחשפת

Wing Cloud, שפיתחה את שפת התכנות החדשה והייעודית לפיתוח בענן, Winglang, נחשפת אחרי גיוס 20 מיליון דולר בסבב סיד; מקימי החברה, אלעד בן-ישראל ושי בר, מגיעים עם ניסיון רב בתחום באמזון ומייקרוסופט
מערכת ice | 
Wing Cloud (צילום עדי לם)
ווינג קלאוד (Wing Cloud), שפיתחה את שפת התכנות החדשה והייעודית לפיתוח בענן, Winglang, נחשפה היום והודיעה על גיוס 20 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת Battery Ventures, Grove Ventures, StageOne Ventures. בין משקיעי האנג'ל שהצטרפו לסיבוב נמנים עמית אגרוואל, נשיא Datadog; ארמון דדגר, מייסד שותף ומנהל טכנולוגיות HashiCorp; בני שניידר, מייסד שותף של Salto; זאק קנטר, מייסד Stedi, ובכירים נוספים בתעשיית הטק.
המשרדים ממוקמים בתל אביב והיא מונה כ-16 עובדים. החברה נוסדה על ידי אלעד בן-ישראל (מנכ"ל), מהנדס בכיר לשעבר בחטיבת הענן של אמזון ושי בר (סמנכ"ל תפעול), מתכנת לשעבר במייקרוסופט.

שפת התכנות הייעודית לענן שפיתחה החברה בקוד פתוח, Winglang, נוצרה כדי לאפשר למפתחים לבנות באופן נוח ופשוט מערכות מבוזרות המשתמשות בתשתיות ענן. הקומפיילר של Winglang מייצר הגדרות תשתית (Infrastructure as Code) ל-Terraform, CloudFormation וכלים אחרים; ובנוסף קוד JavaScript שמיועד לרוץ על פלטפורמות מחשוב כגון AWS Lambda, Kubernetes ופלטפורמות מחשוב קצה.
לפי סקר של Sentry ו-SlashData, האתגר הנפוץ ביותר של חברות שבונות מערכות ענן הוא טשטוש הגבולות בין מפתחי  האפליקציה ובין אנשי התשתית (DevOps). על מנת להתמודד עם אתגר זה, Wing Cloud משיקה לצד Winglang גם גרסת בטא סגורה של Wing Cloud Console, פתרון ניהול ענן ויזואלי המאפשר למפתחים ולמפעילי תשתית לחלוק תצוגה בזמן אמת של ארכיטקטורת האפליקציה וזרימת הנתונים.
אלעד בן ישראל: "בשנים האחרונות הענן התפתח לכדי פלטפורמת מחשוב בעלת כוח עצום. עם זאת, כמתכנתים אנחנו עדיין נדרשים להתמודד עם כמות לא הגיונית של דרישות לא פונקציונליות כגון אבטחת מידע, ניהול הרשאות גישה, תצורת הרשת, הטמעה והקצאת משאבים. עם Winglang, אנחנו מפשטים באופן דרמטי את הטיפול במשימות אלה ואתגרים נוספים הקשורים בבניית אפליקציות על גבי תשתיות ענן, ומאפשרים למפתחים להתרכז בבניית האפליקציה ויצירת ערך ללקוחותיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה