דיגיטל וטק

גוגל מבצעת שינוי דרמטי למדיניות הפרטיות שלה

העדכון האחרון למדיניות הפרטיות של גוגל כולל סעיף המאפשר לענקית הטכנולוגיה לאסוף כל מידע שזמין באופן ציבורי באינטרנט כדי לסייע באימון דגמי הבינה המלאכותית שלה
מערכת ice | 
גוגל (צילום shutterstock)
למרות הצורך לדחות את ההשקה של מודול הבינה המלאכותית שלה Bard באיחוד האירופי בגלל חששות לפרטיות, עדכון המדיניות האחרון נותן לגוגל יותר כוח מאי פעם. העדכון האחרון למדיניות הפרטיות של גוגל כולל סעיף המאפשר לענקית הטכנולוגיה לאסוף כל מידע שזמין באופן ציבורי באינטרנט כדי לסייע באימון דגמי הבינה המלאכותית שלה.
החברה אמרה במדיניות הפרטיות המעודכנת שלה שנכנסה לתוקף ב-1 ביולי כי המידע עשוי להיאסף כדי לבנות מוצרים ותכונות כגון Google Translate, Bard ו-Cloud AI. הגרסה הקודמת של המדיניות שנכנסה לתוקף בדצמבר אמרה שלחברה יש את הזכות לאסוף את המידע רק כדי "לעזור לאמן את מודל השפה של גוגל ולבנות תוכנות כמו Google Translate".

משמעות הדבר היא שגוגל פתוחה לגבי גירוד עבור כל מידע שמתפרסם באינטרנט ושימוש בו כדי להכשיר את כלי הבינה המלאכותית שלה - הכולל, בעיקר, את הצ'אטבוט של הבינה המלאכותית שלה Bard. עם זאת, זה לא כולל נתונים פרטיים המקושרים לחשבונות בודדים.
Bard הוא המתחרה של גוגל ל-ChatGPT של OpenAI. עם זאת, לצ'אטבוט לא היה מזל טוב באיחוד האירופי. בעוד גוגל התכוננה לשחרר את המודול מוקדם יותר השנה, ה-DPC האירי סימן חששות לפרטיות בחודש שעבר שגרמו לגוגל לעצור את ההשקה.
"מדיניות הפרטיות שלנו כבר מזמן שקופה בנוגע לכך ש-Google משתמשת במידע זמין ופתוח לציבור מהרשת כדי להכשיר מודלים של שפות לשירותים כמו Google Translate. העדכון האחרון פשוט מבהיר ששירותים חדשים יותר כמו בארד כלולים גם הם. שמירה על פרטיות היא חלק מעקרונות הבינה המלאכותית שלנו ובהתאם, חלק מפיתוח הטכנולוגיות שלנו בנושא", כך מסר דובר גוגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה