דיגיטל וטק

פאלו אלטו קופצת ב-4% בנאסד"ק אחרי הכרזת השת"פ החדש

פאלו אלטו משלימה עלייה חודשית של כ-30% כאשר המניה נסחרת כעת בכמעט 250 דולר. החברה הודיעה השבוע על שיתוף הפעולה עם Orange Business בתחום אבטחת הסייבר
מערכת ice | 
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)
חברת הסייבר פאלו אלטו נטווקרס (PANW) של הישראלי ניר צוק, עלתה אתמול במסחר בנאסד"ק ב-4.28%. העלייה ממשיכה מגמת עלייה חודשית של כ-30%, ומגיעה לאחר הצהרה על שיתוף הפעולה עם Orange Business. 
מדובר בזרוע השירותים העסקיים של Orange SA, אינטגרטור עולמי של מוצרי תקשורת ושירותים עבור תאגידים רב-לאומיים. שיתוף הפעולה נועד כדי להציע פתרון מנוהל, Secure Access Service Edge (SASE - Edge of the שירות גישה מאובטחת), העונה על אתגרי רשת ואבטחה של לקוחות ארגוניים עם ביצועים גבוהים. 

שיתוף הפעולה משמעותי במיוחד בשל עליית היכולת לעבוד מכל מקום. עם זאת, עם התכנון מחדש של תשתית רשת מבוזרת כדי לענות על הדרישות של עובדים היברידיים ומחשוב ענן, משטחי התקיפה מתרחבים, והם הופכים להיות יותר ויותר פגיעים לאיומי סייבר.
בחודש שעבר פרסמה פאלו אלטו את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השלישי הפיסקאלי של שנת 2023 ודיווחה על תוצאות חיוביות למדי. על פי הדיווח, סך הרווחים ברבעון עומד על 1.7 מיליארד דולר, עלייה של 24% מהרבעון המקביל בשנה שעברה אז עמד על 1.4 מיליארד דולר, מדובר ברבעון חיובי ברווח הנקי בפעם הרביעית ברציפות, כאשר בכל שנת 2022 היא שהשביחה את הרווחיות שלה.
הרווח הנקי לפי GAAP ברבעון השלישי הפיסקאלי 2023 היה 107.8 מיליון דולר, או 0.31 דולר למניה מדוללת, בהשוואה להפסד נקי לפי GAAP של 73.2 מיליון דולר, או 0.25 דולר למניה בדילול, ברבעון השלישי הפיסקאלי של 2022.הרווח הנקי Non-GAAP ברבעון השלישי הפיסקאלי של 2023 עמד על 359.4 מיליון דולר, או 1.10 דולר למניה מדוללת, בהשוואה לרווח נקי Non-GAAP של 193.1 מיליון דולר, או 0.60 דולר למניה מדוללת, ברבעון השלישי הפיסקאלי של 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה