דיגיטל וטק

חברת אינשוטק ישראלית מודיעה על הטמעת GPT בפלטפורמה שלה

טכנולוגיית GPT היא שינוי טקטוני ביכולת לבנות כלים שיעצימו את אנשי הביטוח", אומר סיון אירם, מייסד-שותף ומנכ"ל קפיטולה. "כפלטפורמת האינשורטק הראשונה להטמעת טכנולוגיית GPT, קפיטולה ממשיכה להוביל את השוק ביכולתה לבניית כלים לשיפור תהליכי עבודה ולספק המלצות חכמות של מודיעין שוק עדכני״
מערכת ice | 
יזמי קפיטולה (צילום קיפטולה)
הישראלית Capitola, שפיתחה פלטפורמת B2B המקשרת בין סוכני ביטוח מסחרי לבין חברות ביטוח, מודיעה על הטמעת טכנולוגיית GPT לפלטפורמה. יכולות הבינה המלאכותית החדשות של "Pilot-Co Capitola" רותמות את כוחה של טכנולוגיית GPT כדי לשפר משמעותית את הפרודוקטיביות של עבודת הברוקרים, מה שיביא לשיפור תהליכי העבודה שלהם ולצמיחה משמעותית בתפוקתם.
"טכנולוגיית GPT היא שינוי טקטוני ביכולת לבנות כלים שיעצימו את אנשי הביטוח", אומר סיון אירם, מייסד-שותף ומנכ"ל קפיטולה. "כפלטפורמת האינשורטק הראשונה להטמעת טכנולוגיית GPT, קפיטולה ממשיכה להוביל את השוק ביכולתה לבניית כלים לשיפור תהליכי עבודה ולספק המלצות חכמות של מודיעין שוק עדכני״.
"Pilot-Co Capitola תסייע לאוטומציה של תהליכים, תסיר ותפתור משימות מיותרות וחוזרות, ובכך תשחרר את הסוכנים להתמקד במרכיבים האנושיים של תיווך ביטוח, למתן שירות מעולה ללקוחות ובניית קשרים עם חתמים", הוסיף אירם.
(Transformers trained-Pre Generative (GPT הוא מודל שפה גדול (LLM) מבוסס בינה מלאכותית ג'נרטיבית שנועד להבין שפה אנושית. בפלטפורמת קפיטולה, היכולות של Pilot-Co מאפשרות:
- מיצוי נתונים: ניתן להשתמש ב-Pilot-Co Capitola כדי למצות נתונים מתוך מסמכים ותקשורת לא מובנית כגון מיילים ולהפיק מהם תובנות. צורות קודמות של AI יכלו להבין רק את התחביר, אבל עם טכנולוגיית Pilot-Co Capitola ,GPT ניתן אפילו להבין את הסמנטיקה. זה יכול לסייע לקרוא ולהשוות הצעות מחיר, לספק המלצות לברוקרים, להפיק מסמכים ללקוחות ועוד.
- העשרת נתונים: מודלים של Pilot-Co Capitola המבוססים על GPT מסוגלים לנטר ולנתח מידע הזמין לציבור ורלוונטי לשוק לביטוח מסחרי. על ידי עיבוד וסיכום המידע, טכנולוגיית GPT יכולה לספק לסוכנים תובנות חשובות לגבי מגמות שוק, שינויים רגולטוריים ודינמיקה תחרותית. הדבר מאפשר לסוכנים להישאר מעודכנים ולקבל החלטות מושכלות בנוף ביטוחי דינמי, מבוסס דאטה.
- התאמת מודיעין שוק/'תיאבון הסיכון': Pilot-Co Capitola מחזקת את יכולת הברוקרים למפות את 'תיאבון הסיכון' של הספקים ולהעניק המלצות מבוססות דאטה, כדי למצוא את השוק המתאים לכל סיכון. יכולת הסקת המסקנות של המערכת מאפשרת לה לקלוט כמויות גדולות של נתונים ולהפיק מהן המלצות מעשיות ותובנות מבוססות.
"אנחנו נרגשים להיות חלוצי ה-GPT בתחום הביטוח המסחרי הדיגיטלי", אומר נאור רוזנברג, מייסד שותף ו-CTO בקפיטולה. "GPT מאפשרת לנו לתקשר ולארגן מידע מבוזר נרחב תוך הבטחת אבטחה מלאה ואמינות מרבית. אנו שמחים להביא את הטכנולוגיה החדשנית, המאובטחת והאמינה ביותר ללקוחותינו".
בצורה זו Pilot-Co Capitola יסייע להגביר את הפרודוקטיביות:
- סיוע מותאם אישית: על ידי מינוף נתונים, Pilot-Co Capitola תספק ללקוחות המלצות מותאמות אישית, השוואות מדיניות ומידע מותאם, מה שיוביל להגברת שביעות רצון ונאמנות הלקוחות, ולסייע למתווכים במתן שירותים רלוונטיים וממוקדים יותר.
- אוטומציה של משימות שגרתיות: Pilot-Co Capitola מצמצמת באופן משמעותי משימות ידניות כמו הזנת נתונים, עדכוני תיעוד ויצירת מדיניות. באופן זה היא מפנה זמן של מתווכים, מפחיתה שגיאות והשמטות (E&O), ומאפשרת התמקדות בהגדלת היצע הלקוחות.
- זמני תגובה מהירים יותר: עם היכולת של Pilot-Co Capitola להבין ולהגיב לשאלות לקוחות בזמן אמת, ברוקרים ישפרו את שירות הלקוחות שלהם, מה שמוביל לשיפור שביעות רצון הלקוחות.
- ממשק עבודה אחד: Pilot-Co Capitola מאפשרת לברוקרים קמעונאיים לטפל במספר רב של משימות מגוונות - בממשק מאוחד, אינטגרציה יעילה זו מיתרת את הצורך במעבר בין מספר מערכות. כן ממזערים שיבושים, משפרים את היעילות ומחזקים את הפרודוקטיביות שבתהליכי העבודה.
לבסוף, עם היכולת של Pilot-Co Capitola לנתח פרופילי לקוחות, אינטראקציות קודמות ופרטי מדיניות, הפלטפורמה מציעה אפשרויות כיסוי נוספות, שדרוגי מדיניות או הזדמנויות מכירות צולבות. כל אלה הם פועל יוצא של מטרות החברה, לאפשר ללקוחותיה חווית משתמש איכותית שתסייע לצמיחה העסקית שלהם ולהוביל חדשנות בתעשיית הביטוח. Pilot-Co Capitola זמין כעת בפלטפורמת הביטוח המסחרי של Capitola, ותכונות ופונקציות חדשות שיושקו בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה