דיגיטל וטק

אפליקציית WAZE בשינוי קיצוני: אלו בעלי הרווחים שירוויחו בענק

אפליקציית Waze תהיה זמינה להורדה ישירות מ- Google Play ברכבים עם מערכת הפעלה של גוגל ומרחיבה את התמיכה בפיצ'ר החדש לאיתור עמדות טעינה לרכבים חשמליים
מערכת ice |  3
אפליקציית waze (צילום shutterstock)
בפעם הראשונה, אפליקציית הניווט הפופולרית Waze, המבוססת על הקהילה הגדולה בעולם, משתתפת ב-Google I/O, כנס המפתחים השנתי של גוגל ובשיתוף עם Android Auto, וגאה להציג את ההכרזות הבאות עבור הקהילה והמשתמשים שלה.
השקת Waze עבור כל יצרני הרכב התומכים במערכת ההפעלה של גוגל: אפליקציית Waze כבר זמינה ב-Android Auto ומושקת כעת גם בחנות Google Play עבור כל הרכבים בעלי מערכת ההפעלה של גוגל.לאחר ההשקה ברכבי רנו, וולוו ופולסטאר.

Waze תאפשר הורדה של האפליקציה ישירות מ- Google Play עבור דגמים נוספים, דוגמת שברולט בלייזר EV ומותגי רכב נוספים, אשר שיאפשר לנהגים נוספים יוכלו לנווט עם Waze בזמן אמת וללא צורך בסמארטפון.
הרחבת התמיכה במערכת ההפעלה של גוגל לפיצ'ר החדש לאיתור עמדות טעינה לרכבים חשמליים ((EV: בהמשך להשקת פיצ'ר עמדות טעינה לרכב חשמלי שהוצג בחודש מרץ האחרון, Waze מכריזה על הרחבת התמיכה למשתמשים שנוסעים עם Waze ברכב באמצעות מערכת ההפעלה של גוגל Android Auto, או CarPlay.
העדכון מציע לנהגים מידע מעודכן יותר על עמדות טעינה במסלול נסיעתם, המאומתות על ידי קהילת Waze בישראל. במהלך החודשים הקרובים, ימשיכו  להיכנס במפת Waze עוד ועוד עמדות טעינה מאומתות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך המוצר עדיין חי?
    תומר 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל משלמת משכורות על מה?
    סגור
  • 2.
    למה אין עברית בפקודות קוליות באנדרואיד אוטו (ל"ת)
    אבי,, 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    WAZE
    קול 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    Waze ללא טלפון במכונית צריך סים שעולה כסף. זה מיותר כי כאשר מחברים טלפון הוא גם נטען וגם יש Waze
    סגור