דיגיטל וטק

אוברוולף בשיתוף פעולה חדש ומסקרן: המשחק החדש נחשף

חברת הגיימינג הישראלית אוברוולף בשיתוף פעולה עם Blue Isle Studios מאפשר במשחק החדש LEAP שימוש בתוכן שנוצר במיוחד על ידי שחקנים. בחברה מבטיחים כי זה שיתוף פעולה ראשון מבין רבים
מערכת ice | 
OW x BI (צילום יח"צ)
משחק הירי בגוף ראשון LEAP שפותח על ידי Blue Isle Studios הושק לאחרונה באופן חגיגי, בשיתוף פעולה עם CurseForge - פלטפורמת המודים של Overwolf. כבר מהרגע הראשון, יצא המשחק עם שפע של תוכן שנוצר על ידי שחקנים (UGC): שישה שרתי משחק חדשים - שכל אחד מהם מאפשר מצב משחק ייחודי. 
באמצעות CurseForge, יש לשחקנים אינסוף אפשרויות ליצור תוכן משלהם, ולשנות כמעט כל מה שעולה על רוחם;  החל מיצירת מצבי משחק חדשים, דרך בניית מפות מפתיעות, ועד עיצוב הנראות של דמויות, רכבים וכלי נשק. שחקנים המעוניינים ליצור תוכן משלהם יכולים לעשות זאת בקלות רבה, ולממשק אותו במהירות אל תוך המשחק. וקהילתה השחקנים כולה יכולה להנות ממנו בקלות ובבטחה. 

שחר סורק, ה-CMO של אוברוולף, התרגש: "אנחנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה עם Blue Isle, ומהתכנים היצירתיים והמלהיבים שהקהילה בנתה עבור LEAP. מדובר במהלך מיוחד למדי; מדובר במשחק הראשון מסוגו שהגיע עם UCG מובנה בכמות ובאיכות כזו, כבר ביום ההשקה. במהלך השנה, אנחנו מתכוונים לצאת בשיתוף פעולה דומה עם Studio Wildcard סביב המשחק Ark: Survival Ascended שצפוי לצאת בשנת 2024. אנו נכנסים לתקופה מאוד מעניינת בגזרה הזו, ויש לא מעט דברים לצפות להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה