דיגיטל וטק

טירוף הגיימינג: זה סכום העתק שהכניסה התעשייה ב-2022

תחום הגיימינג הפך לפופולארי ביותר בשנים האחרונות, ואף ילך ויתחזק בשנים הקרובות. מחקר של חברות Newzoo PC and Console Gaming לשנת 2023, מגלה כי סך ההכנסות העולמיות בענף הגיימינג בשנת 2022 הן כ-93 מיליארד דולר. כמות השחקנים בקונסולות בעולם עומד על 611 מיליון ולעומת זאת כמות השחקנים ב-PC עומד על מעל מיליארד
מערכת ice |  1
גיימינג (צילום Istock)
חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, מפרסמת היום דו"ח שנתי החושף נתונים על הרגלי המשחק של המשתמשים שלהם. הדו"ח בוצע בקרב כ-10 מיליון משתמשים ברחבי העולם. בדו"ח נמצא כי המשחק הכי פופולרי בקרב משתמשי באפ בעולם הוא Valorant (61%), ומשתמשי הפלטפורמה בילו קרוב ל-6 מיליון שעות במחשק בשנה האחרונה.
במקום השני, הגיע המשחק Fortnite (23%), ומייד אחריו League of Legends (LOL) (20%), בו אנו רואים כמות שעות משחק השוברות שיא ועומדות על כ-12 מיליון שעות בשנה. כמו כן, שני משחקים פופולריים נוספים בפלטפורמה הם Rocket League (10%) ו-Apex (8%). חשוב לקחת בחשבון שרוב השחקנים משחקים במספר משחקים במקביל. גם בארץ פופולאריות המשחקים די דומה, מ-150 אלף המשתמשים הקיימים בארץ, 31% מעדיפים לשחק ב- Valorant, במקום השני בדומה לעולם נמצא Fortnite (26%) ובמקום השלישי המשחק CSGO (14%).
הפלטפורמה של באפ, המבוססת על תוכנית נאמנות, מטרתה לתגמל את משתמשי הפלטפורמה באמצעות הענקת נקודות נאמנות עבור הישגיהם ומשך השימוש במשחקי וידאו תוך שימוש בפלטפורמה. את אותן נקודות המשתמשים יכולים לאחר מכן להמיר במרקט פלייס של החברה תמורת פריטים הקשורים למשחקים עצמם או עבור מוצרי צריכה שונים (מקלדות, כרטיסי מתנה, הזמנת פיצה ועוד).  על פי הדו"ח של החברה עולה כי הפריט הכי פופולרי במרקט פלייס שלהם הוא כרטיס מתנה מיוחד עם קודי גישה למשחקים LOL ו-Valorant. יתרה מכך, עולה כי משתמשי באפ אוהבים את הפן החברתי שבפלטפורמה ומעבר לשימושה לצבירת נקודות, 24% ממשתמשים באפ עושים שימוש בכלים החברתיים הקיימים בפלטפורמה כמו הקלטת סשן המשחק ושיתופו עם משתמשים אחרים, שימוש בצ'ט וכד'.
"ענף הגיימינג צומח כל שנה בקצב מסחרר והוא הולך להיות העתיד של עולם הבידור. ניתן לראות את זה כבר היום עם סדרות וסרטים המבוססים על משחקי וידאו", אומר עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות. "אנחנו שמחים להיות במרכז ענף זה ולהעניק למשתמשים שלנו חוויית משחק ייחודית המאפשרת להם, מעבר להנאה מהמשחק, להרוויח ולהגיע להישגים טובים יותר במשחקים".
תחום הגיימינג הפך לפופולארי ביותר בשנים האחרונות, ואף ילך ויתחזק בשנים הקרובות. מחקר של חברות Newzoo PC and Console Gaming לשנת 2023, מגלה כי סך ההכנסות העולמיות בענף הגיימינג בשנת 2022 הן כ-93 מיליארד דולר. כמות השחקנים בקונסולות בעולם עומד על 611 מיליון ולעומת זאת כמות השחקנים ב-PC עומד על מעל מיליארד. בנוסף עולה מאותו דוח כי הפער המגדרי בין נשים וגברים לא כזה עמוק כמו שחושבים- כיום 40% מהשחקנים בעולם הן נשים, ו-59% גברים (1% הן שחקנים אשר אינם מגדירים את עצמם מגדרית).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מטעה וחובבנית
    עוד פעם?? 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחברת המחקר קוראים ניוזו (וזו חברה, לא חברות), אתם ציטטתם את שם החברה ואת שם הדוח (!!) כתוב לכם מול הפנים שהנתונים נכונים לפיסי ולקונסול, ממש לא מדובר ב"סך ההכנסות של תעשיית הגיימינג" כי כל סקטור המובייל לא כלול כאן. עוד כתבה ממומנת שדוחפים בלי לבדוק. נמאס.
    סגור