דיגיטל וטק

מנכ"ל גוגל נגד בינה מלאכותית: "חייבים רגולציה"

בריאיון ל-"60 דקות", סונדאר פיצ'אי התייחס להתפתחויות הטכנולוגיות המואצות בתחום ה-AI והדגיש את הצורך בנקיטת משנה זהירות

מערכת ice | 
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, ויקיפדיה)
הרגולציה של בינה מלאכותית תלויה בממשלות, לא בחברות. זה היה המסר של מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, בראיון ל-CBS, שהתמקד בשאיפות הבינה המלאכותית של החברה.
אלפבית עדיין נלחמת בתפיסה שהיא והמתחרה מיקרוסופט מפגרות בקצב בכל מה שקשור לבינה מלאכותית. פיצ'אי דחף נגד טענות אלו בסבב של ראיונות לתקשורת, כולל לאחרונה ב"וול סטריט ג'ורנל", בו אמר שהחברה תשלב בינה מלאכותית במנוע החיפוש של גוגל.
"תמיד חשבתי על בינה מלאכותית כעל הטכנולוגיה העמוקה ביותר שהאנושות עובדת עליה. יותר עמוק מאש או חשמל או כל דבר שעשינו בעבר", אמר פיצ'אי בריאיון לתוכנית "60 דקות" של CBS ביום ראשון. פיצ'אי אמר ש"לא לחברה להחליט" כיצד יהיה רגולציה של בינה מלאכותית בעתיד.
"צריכה להיות רגולציה. אתה תצטרך חוקים... צריכות להיות השלכות ליצירת סרטונים דיפ-פייק, שגורמים נזק לחברה", אמר פיצ'אי.
ההתקדמות המהירה בבינה מלאכותית הפכה לנושא שנוי במחלוקת, עם ההשקה האחרונה של מכתב חתום על ידי אילון מאסק וכמה חוקרי בינה מלאכותית הקוראים להפסקה בפיתוח מערכות חזקות יותר.
עם זאת, מנכ"ל טסלה מאסק בוחן כעת להקים חברה משלו ממוקדת בינה מלאכותית, על פי הפייננשל טיימס. המיליארדר, שהוא גם הבעלים של חברת המדיה החברתית טוויטר, הוגדר כדירקטור במסמך התאגדות עסקית שהוגש במרץ עבור חברה חדשה בשם X.ai Corp.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה