דיגיטל וטק

פייסבוק פורצת דרך: לוקחת את הבינה המלאכותית צעד קדימה

חברת Meta מציגה מודל בינה מלאכותית שיודע להנפיש ולעורר לחיים ציורים של דמויות עם ידיים ורגליים. המודל מאפשר לילדים ולהוריהם לראות את הציורים שהם ציירו, הופכים מדמויות דוממות לדמויות ממוחשבות שזזות, קופצות, רוקדות, משחקות, ומבצעות תנועות משעשעות

מערכת ice |  2
פייסבוק (צילום freepik)
חברת Meta מודיעה היום (חמישי) על שלב נוסף בפיתוח מודל בינה מלאכותית, שיודע להנפיש ולעורר לחיים ציורים של דמויות עם ידיים ורגליים. המודל הושק בגרסת דמו בסוף שנת 2021, זכה להצלחה משמעותית, ובעקבותיה הודיעו היום צוותי הבינה המלאכותית של Meta על הנגשה מלאה של המודל בקוד פתוח (לצד מערך נתונים של כ-180 אלף איורים), במטרה לסייע לקהילה לפתח וליצור חוויות שהופכות דמויות דוממות לקטעי אנימציה.
המודל מאפשר לילדים ולהוריהם לראות את הציורים שהם ציירו, הופכים מדמויות דוממות לדמויות ממוחשבות שזזות, קופצות, רוקדות, משחקות, ומבצעות תנועות משעשעות. 
על מנת להשתמש במודל, יש לצלם תמונת סטילס של הציור, להעלות את הקובץ לאתר המודל באמצעות דפדפן האינטרנט, ולהגדיר את הגפיים של הדמות. בתום תהליך שאורך כדקה אחת בלבד, ניתן לצפות במגוון קטעי אנימציה של תנועות שהדמות תבצע. את קטעי האנימציה השונים ניתן להוריד בחזרה למכשיר ולשתף.
כל אדם המשתמש במודל יוכל לבחור אם הוא מעניק הסכמה לצוותי ה-AI של Meta להשתמש בציורים למטרות למידה ושיפור של מודל ה-AI. יותר מ-1.6 מיליון איורים, של אנשים שהביעו הסכמה לשימוש מחקרי בתמונות, כבר שימשו והעשירו את המודל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קצת מבאס שלא צורף לינק (ל"ת)
    קצת מבאס שלא צורף לי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה זה בדיוק ייתן ?או שפייסבוק בונה על השלב הבא ?!!
    בילבי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה המשחק כאן בדיוק בפיתוח דימיון של הילדים או בפיתוח השלב הבא של משהו בלתי מוסבר.מחר ילדים יציירו חסידה שמביאה ילדים מעניין מה הבינה תחזיר להם
    סגור