דיגיטל וטק

אלין כהן נפגשה עם שר החינוך: "תופעת האלימות והבריונות גדלה"

אלין כהן, אשת העסקים הצעירה, נפגשה עם שר החינוך יואב קיש, והשניים דנו על הדרכים למנוע את הבריונות והאלימות הקשה שחווים בני נוער וילדים בישראל ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
יואב קיש ואלין כהן (צילום אינסטגרם @aline_cohenn)
אלין כהן, אשת העסקים הצעירה, בתה של מירי כהן וכוכבת 'האח הגדול', נפגשה היום (שלישי) עם שר החינוך יואב קיש, והעלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בנוגע למפגש.
בפוסט שהעלתה כהן היא כתבה: "בעשורים האחרונים אנחנו מתמודדים עם קושי גדול בהגנה על ילדים ובני נוער ברשתות ומחוצה להן ותופעת האלימות והבריונות הולכת וגדלה. נפגשנו היום מתוך הבנה כי עלינו כחברה לדאוג שנושא החרמות והאלימות יהווה חלק מסדר היום באופן קבוע, ולא כאשר מתרחשים מקרים נקודתיים ומצערים".
"אנו נדרשים לתת מענה נרחב ומיידי לאותם ילדים החווים בריונות, להתייחס לנושא בכובד ראש ולייצר הסברה רחבה לסגל המורים, לתלמידים ולהורים - ביחד ולחוד. להסברה והנגשת הנושא לדור הנמצא ברשתות החברתיות יש חשיבות עליונה והשינוי מתחיל במקום הזה".
"בדור בו הרשתות החברתיות הן חלק מרכזי בחייהם של ילדים ובני נוער רבים אנו צריכים לדעת ללמד אותם להשתמש בהן בצורה טובה ויעיל - עלינו ליצור הסברה גבוהה באמצעות יצירת תכנים רלוונטיים, סרטוני הסברה, הנגשת חשיבותה של מוגנות ברשתות ועוד. אלו רק חלק מהכלים שאותם אנו צריכים להקנות לילדים ובני הנוער על מנת ליצור סביבה בטוחה ומוגנת ברשתות ולמנוע את המקרה הבא. השינוי בידיים שלנו, אנחנו מתחילים! מאחלים חג שמח וכשר! שר החינוך יואב קיש ואלין כהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה