דיגיטל וטק

נטפליקס מזנקת ב-9% בבורסה בעקבות אופציית המנוי החדשה

מניית ענקית הסטרימינג מזנקת בעקבות הצלחת המנויים המוזלים שהביאו משתמשים חדשים לפלטפורמה. גם שירות המשחקים תורם להמשך ההתרחבות. מה בכל זאת מוריד לה את הדירוג?
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
מניית נטפליקס זינקה הלילה (חמישי) על רקע דיווחים על צמיחה ברישום המנויים לשירות הסטרימינג המוזל עם פרסומות שלה, והגדלת ההשקעה בעסקי משחקי הווידאו המתהווים שלה למובייל.
בבורסה, מניית נטפליקס טיפסה ב-9% ונסגרה ב-320.37 דולר. ענקית הטלוויזיה קיבלה חיזוק אחרי כמה דיווחים אודותיה בחדשות:
בלומברג דיווחה ביום ראשון כי אופציית המנוי עם פרסומות בעלות נמוכה יותר של נטפליקס, הגיעה למיליון משתמשים פעילים חודשיים רק חודשיים לאחר ההשקה. נטפליקס גם מימשה את תחזיות המסירות שלה למפרסמים, אמרו מקורות לבלומברג.
נטפליקס טוענת שאופציית השירות החדשה עם פרסומות אינה פוגעת ברמת שירות הפרימיום שלה ללא פרסומות. רוב האנשים שנרשמים למנוי המוזל הם לקוחות חדשים או לקוחות שפג תוקף המנוי הרגיל שלהם, ולא אנשים ששינו מיד תוכניות, אמר בלומברג.

פרסום, עסקים ומשחקים
בינתיים, נטפליקס שוקלת פיתוח פוטנציאלי הרחק מטכנולוגיית הפרסום והמכירות של מיקרוסופט, דיווח Digiday בשבוע שעבר. נטפליקס שוקלת להכניס את פעילות טכנולוגיית פרסום משל עצמה, כאשר העסקה שלה עם מיקרוסופט תסתיים בשנה הבאה. עם זאת, נטפליקס עשויה להחליט לחדש את ההסכם עם מיקרוסופט.
במקומות אחרים, נטפליקס ממשיכה להשקיע בייצור משחקי וידאו למובייל עבור מנויים, כאשר הם לא צופים בתוכניות טלוויזיה וסרטים. נטפליקס מתכננת להעמיד שורה של 95 משחקים זמינים עד סוף 2023, כך דיווחה וראייטי ביום שני. היא מציעה כיום כ-55 משחקים לסמארטפונים ולטאבלטים. בנוסף, יש לה עוד 40 משחקים לשחרור מאוחר יותר השנה.
דירוג קנייה
בהודעה ללקוחות ביום שני, אנליסט ג'יי פי מורגן, דאג אנמות', חזר על דירוג הקנייה שלו במניות נטפליקס. הוא שמר על יעד המחיר שלו על 390. אנמות' המליץ למשקיעים לקנות בזמן הנסיגה במניות נטפליקס.
עם זאת, העובדה שנטפליקס השיקה את אפשרות שיתוף הסיסמא בתשלום במספר מדינות, ולא בארה"ב, עומדת כנגד המניה שלה, אמר. נטפליקס השיקה את תוכנית השיתוף בתשלום שלה בשווקים בינלאומיים נבחרים, כולל קנדה, ניו זילנד, ספרד ופורטוגל. לדבריו, יוזמת השיתוף בתשלום אמורה בסופו של דבר לייצר יותר הכנסות באמצעות חשבונות חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה