דיגיטל וטק

אילון מאסק מצפה מהרובוטים שלו לפתור בעיות לבד

ביום משקיעים באוסטין, טקסס, טסלה הציגה את התקדמות פיתוח דגם "האופטימוס", כאשר הדגמים הראו תנועה חופשית בחדר ויכולת לתקן את עצמם עם חלקי חילוף
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
ביום המשקיעים של טסלה שבוע שעבר, הציג אילון מאסק את התקדמות הפיתוח של רובוטים דמוי-האדם של החברה, ה-"אופטימוס". המיצג כלל רובוט מתקן את עצמו ורובוט אחר באמצעות חלקי חילוף וביצעו משימות עם כלים. 
"כדאי לזכור שהצגנו את הגירסא הראשונה, האופטימוס לא הצליח ללכת בכלל. אז חל שיעור שיפור די משמעותי ", אמר מאסק לכתבים. "ברור שזה לא עושה את פארקור, אבל זה מסתובב [בחדר]".
מאסק גם ציין כי לרובוט יהיה אינטליגנציה מלאכותית שתהיה מותאמת להחלטות בעולם האמיתי, כמו מכוניות אוטונומיות.
"הדבר שטסלה מביא לשולחן שלאחרים אין להם, אנחנו המתקדמים ביותר ב-AI. אותו AI שמניע את המכונית [האוטונומיות]", אמר מאסק. "אתה יכול לחשוב על המכונית כרובוט על גלגלים, וזה רובוט על רגליים. אני לא חושב שיש מישהו אפילו קרוב לטסלה בתחום".
יום המשקיעים של טסלה 2023 התקיים במתחם הענק של החברה בבירת טקסס אוסטין, שם משקיעים ראו את "קו הייצור המתקדם ביותר" של החברה ויכלו "לדון בתוכניות לטווח הארוך, הקצאת הון ונושאים אחרים" עם בכירי טסלה. 
"זה לא כל כך מועיל לקבל רובוט הומנואיד אם אתה צריך לתכנת כל פעולה. זה צריך להיות מסוגל להסתובב באופן אוטונומי ולפתור משימות", הסביר מאסק. "אתה אמור להיות מסוגל להנחות אותו לעשות דברים פשוטים, על ידי הצגת חזותית או סתם לומר לו מה לעשות. זה היתרון העיקרי שיש לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה