דיגיטל וטק

הזדמנות לסטארטאפים: סמסונג פותחת מחזור השני לתוכנית הקידום

סמסונג פותחת את המחזור הרשמי לתוכנית Samsung Mobile Advance המהווה הזדמנות לחברות קטנות לעבוד עם ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית
מערכת ice | 
סמסונג (צילום יח"צ)
סמסונג מחפשת בישראל את הטכנולוגיה הבאה שתשתלב במוצריה, ומודיעה על פתיחת ההרשמה למחזור השני של תוכנית Samsung Mobile Advance – זוהי הזדמנות מצוינת לחברות סטרטאפ והייטק ישראליות להיכנס בדלת הקדמית לענקית הקוריאנית. 
מטרת התוכנית היא להגיע להוכחת היתכנות (POC) בתוך חצי שנה. החברות שייבחרו יזכו במענק של כ- 50 אלף דולר כל אחת ובתמיכה טכנית של יחידות ה- R&D השונות של סמסונג וייבנו פיילוט שיראה כיצד הטכנולוגיה שלהן יכולה להשתלב במוצרים של סמסונג מובייל. בתוכנית מוזמנות להשתתף חברות עם טכנולוגיות חדשניות ובשלות במגוון תחומים - מצלמה, יישומי בינה מלאכותית במכשיר, מטאוורס/מערכות מציאות רבודה, חיישנים, מגוון יישומים מתקפלים, טכנולוגיות למכשור לביש, סביבה וקיימות ועוד. 
ליאור יקותיאלי, מנהל Open Innovation ב- Samsung Research Israel, מסביר כי ״אחד האתגרים של חברות סטארט-אפ והייטק הוא לבצע בדיקות התכנות לטכנולוגיה ולמוצרים או לשירות אותו הן מפתחות. תוכנית ה- SMA היא הזדמנות מעולה לחברות המשתתפות להציג את הטכנולוגיות החדשניות שלהן בפני מנהלי החדשנות הפתוחה ומחלקת ה- R&D של סמסונג. המימון בתוכנית והעבודה מול המעבדות בקוריאה מאפשרים לחברות להתאים את המוצר והטכנולוגיה הקיימת שלהן על מנת לשלב את התוצרים במוצרי סמסונג ולהציג תוצאות חדשניות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה