דיגיטל וטק

משלחת מאבו דאבי בוחנת הזדמנויות עסקיות בתחום החדשנות הישראלי

במהלך הביקור קיימה משלחת אבו דאבי סדרה של פגישות עם יזמים ומשקיעים ישראלים, תוך חשיפת הזדמנויות לשיתוף פעולה והשקעה פוטנציאליים

מערכת ice | 
המשלחת מאבו דאבי (צילום יח"צ)
משלחת של עשרה גופים מאבו דאבי ביקרה בישראל בשבוע שעבר על מנת לבחון שיתופי פעולה והזדמנויות בתחום החדשנות בארץ. המשלחת בהובלת משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) כללה גם את אזור הסחר הפיננסי של אבו דאבי (ADGM), המשרד לתושבי אבו דאבי (ADRO), Hub71, קרן ההנפקה של אבו דאבי (ADIPOF) MASDAR CITY, GROUP KEZAD, ומשרד הבריאות של אבו דאבי (DOH). 
הביקור החל בקבלת פנים במשרדי ADIO בישראל, בו השתתפו מנכ"לים ומנהלים בכירים של למעלה מ-50 חברות ישראליות מובילות ושותפים אסטרטגיים מקומיים. כמו כן, במהלך הביקור השתתפה המשלחת בוועידת ההשקעות של 2023 OurCrowd, בו הציגה אבו דאבי הזדמנויות עסקיות והשקעה באמירות.
במהלך הביקור קיימה משלחת אבו דאבי סדרה של פגישות עם יזמים ומשקיעים ישראלים, תוך חשיפת הזדמנויות לשיתוף פעולה והשקעה פוטנציאליים. המשלחת גם חלקה תובנות לגבי מערכת הסטארט-אפ המשגשגת של האמירות, מערכת התומכת בצמיחה ובפיתוח של חברות חדשניות.
במהלך הביקור גם נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין Integrated Data Intelligence (IDI), חברת בת של OurCrowd ו-Hub71, האקוסיסטם הטכנולוגי הגלובלי של אבו דאבי, להשקת פלטפורמה דיגיטלית המבוססת על בינה מלאכותית עבור Tech Barza של Hub71. שיתוף הפעולה יספק פלטפורמת פינטק דיגיטלית מותאמת אישית ומומחיות תפעולית לשוק המשקיעים של Tech Barza.
ההסכם בא בעקבות ההתרחבות של IDI באבו דאבי בנובמבר 2022, כחלק מהשקעה של 60 מיליון דולר באמירויות על ידי OurCrowd בשיתוף עם משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO).
עבדולה עבדול עזיז אל-שאמסי, מנכ"ל בפועל של  משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) אמר: "הביקור הנוכחי מתבסס על התקדמות שיתוף הפעולה שנעשה  מאז חתימת הסכמי אברהם. אבו דאבי מאמינה בכוחה של השותפות להניע את החדשנות ולתמוך בהזדמנויות השקעה ברות קיימא. ADIO מצפה להמשיך את השיחות שהתחילו במהלך ביקור זה ולעבוד עם חברות ישראליות חדשניות כדי לחקור את הזדמנויות הצמיחה הבלתי מוגבלות של אבו דאבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה