דיגיטל וטק

וואטסאפ שמה סוף לבלבול: זה השינוי שהשיקה

לאחר שנים של בלבול בקרב המשתמשים, אפליקציית התקשורת הגדולה בעולם שחררה עדכון חדש, שמיישר קו בינה לבין רוב האפליקציות האחרות שאנשים רגילים אליהן
יאיר מור |  3
וואטסאפ (צילום shutterstock)
בסוף השבוע שחררה וואטסאפ לכל המשתמשים עדכון שעליו כבר כתבנו בעבר, ומיועד לשים סוף לאחד הדברים בה שהכי בלבלו את המשתמשים: המצלמה. 
עד כה, ממשק המצלמה של וואטסאפ הציג, בשם הפשטות, מסך בודד עם כפתור אחד מרכזי, שלחיצה קצרה עליו מצלמת תמונה והחזקה שלו מקליטה וידאו. מצד אחד, זה חסך מעבר בין מצבים ייעודיים לכל אחד מסוגי הצילום - אך מצד שני, זה בלבל משתמשים שלא הבינו מה אמורים לעשות כדי לצלם וידאו. 
כך זה נראה: 
כעת, השיקה החברה שתחת מטריית מטא (פייסבוק לשעבר) ממשק צילום מעודכן, שבדומה לממשק המצלמה המובנה של רוב המכשירים, מציג בתחתית המסך מצב תמונות ומצב סרטונים, שאפשר לעבור ביניהם כדי לצלם וידאו בלחיצה בודדת, בדיוק כפי שאפשר לצלם סטילס בלחיצה בודדת בממשק הצילום הרגיל. 
כך זה נראה: 
נדגיש כי העדכון לא בא על חשבון האפשרות לצלם וידאו מתוך ממשק הצילום הרגיל, וכך לחסוך חצי שנייה במעבר בין המצבים. הוא פשוט מוסיף עוד אפשרות עבור מי שלא מסתדר עם הממשק האחיד והמינימליסטי להחריד שהיה עד היום. 
העדכון החדש זמין כבר לכל מכשירי האנדרואיד, ואם לא קיבלתם אותו - היכנסו לחנות ובצעו עדכון של האפליקציה. לאייפון צפוי העדכון להגיע ממש בקרוב (בד"כ, כשוואטסאפ מוציאה תכונה חדשה שאין מניעה טכנית ליישמה בכל מערכות ההפעלה, היא מגיעה לכולן תוך כמה ימים עד שבועות בודדים).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חרה בלבן
    מ65נכ4 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין השטויות שלכם
    סגור
  • 2.
    ווטסאפ לא זז! מאז שניקנה הפך לאפפ פח
    אפצה 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    20 שניות לחפש איש קשר או קבוצה..?
    סגור
  • 1.
    כבר אין תמונות... (ל"ת)
    אחת, כאן בארץ 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור