דיגיטל וטק

מיקרוסופט סוגרת את השירותים? בעיות לאחר הירידה ברווחיות

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים מאז הבוקר על תקלות בגישה בשירותים השונים של מיקרוסופט המבוססים על הענן שלה – החטיבה שמצבה בדו"ח הרבעוני העביר את מניית החברה מעלייה לירידה
יאיר מור | 
שירותי מיקרוסופט קרסו (צילום unsplash)
שעות בודדות לאחר הצגת הדו"ח הרבעוני שלה, ספגה מיקרוסופט מכה נוספת לאחר ששירותי הענן שלה – החטיבה שנתוניה בדו"ח הדאיגו את המשקיעים יותר מכל דבר אחר – חוו תקלה עולמית רחבה.
לפי אתר DownDetector, האוסף דיווחים על שיבושים בשירותים מקוונים, התקלה החלה בתשע בבוקר לפי שעון ישראל, הגיעה לשיאה באזור 10:00, ותוקנה ברובה לקראת הצהריים – אם כי עד רגע זה (שתיים אחרי הצהריים אצלנו) עדיין יש דיווחים רבים על תקלות בשירותים.
בין השירותים שהושפעו מהתקלה ניתן למנות את חנות האפליקציות למערכת ההפעלה Windows, תוכנת שיחות הווידאו העסקית טימס, שירות מיקרוסופט 365 (כלומר אופיס), שירות המייל אאוטלוק.קום (שאינו אותו דבר כמו תוכנת אאוטלוק), שירות הגיימינג אקס-בוקס לייב, המשחק הפופולארי מיינקראפט ושירות הענן Azure – המוצר המרכזי של החברה בשנים האחרונות.
לפי עמוד העדכונים של השירות, התקלה נפתרה דקות לאחר תחילתה – אך בטוויטר הודתה מיקרוסופט כי התקלה נמשכת מזה מספר שעות, ואמרה כי זיהתה את השינוי שגרם לה ועובדת על ביטולו כדי להחזיר את המצב לקדמותו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה