דיגיטל וטק

טוויטר מוזילה את מחיר המנוי עם הווי הכחול

מי שיירשם לשירות המנויים של הרשת החברתית וישלם על שנה שלמה מראש יזכה להנחה משמעותית – אך פחות מהמקובל בשוק
יאיר מור | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
טוויטר ממשיכה לבצע שינויים תכופים תחת הנהלתו של אילון מאסק, ללא כל הודעה או הבהרה. לפנות בוקר (רביעי) הבחין אתר The Verge בשינוי בעמוד האודות של שירות המנוי בתשלום של טוויטר, Blue, שמציע הנחה למי שמשלם מראש על חברות לשנה.
בארה"ב, לפי העדכון לעמוד, מי שמוכן לשלם מראש על שנה שלמה של חברות בשירות ישלם 84 דולר במקום 96 דולר – הנחה של 12.5%, או חודש וחצי חינם. למעשה, התעריף הזה מהווה מחיר חודשי של 7 דולר, לעומת 8 דולר בתשלום חודשי רגיל. ראוי לציין שזו הנחה מצומצמת יחסית לנוהג המקובל בשוק שירותי המנויים – מחיר של 10 חודשים למי שמשלם מראש על 12. כך, למשל, שירות אופיס 365 של מיקרוסופט עולה 30 שקל בתשלום חודשי או 299 שקל למי שמשלם על שנה מראש.
לא רק בארה"ב מציעה החברה הנחה על תשלום שנתי: בבריטניה התעריפים זהים (רק בילש"ט); בקנדה ההנחה על תשלום שנתי זהה; ביפן ההנחה על תשלום שנתי היא כ-12.6%; ובאוסטרליה וניו-זילנד כ-13.5%.
מי שנרשם לשירות מאייפון עדיין ישלם 30% יותר – 11 דולר לחודש, ואין אפשרות לשלם מראש על שנה ולקבל הנחה, לפחות לפי מה שמופיע בעמוד האודות. במכשירי אנדרואיד החברה מפנה את המשתמשים לשלם דרך האתר, כדי להתחמק מתשלום נתח של 30% לגוגל (אפל לא מרשה לה לעשות זאת).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה