דיגיטל וטק

סיגניה מודיעה על שירות חדש לזיהוי וניטור מתקפות סייבר

חברת סיגניה מודיעה - מרחיבה את היצע השירותים שלה ומוסיפה שירות חדש לזיהוי וניטור שוטף של אירועי סייבר
מערכת ice |  1
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
חברת סיגניה (Sygnia) הישראלית מודיעה על הרחבת היצע השירותים שלה – ומוסיפה שירות לזיהוי וניטור שוטף של אירועי סייבר. מעתה, תספק סיגניה שירות מנוהל ורחב יותר לזיהוי ולתגובה כנגד אירועי סייבר, MXDR (Managed Extended Detection and Response).
עד כה, צוותי סיגניה השתמשו בטכנולוגיה הייחודית במאות מקרים של אירועי סייבר, בהם תמכה סיגניה בארגון המותקף בחקירה ותגובה. במסגרת השירות החדש, סיגניה תעמיד את צוותי הניטור ואת הטכנולוגיה שפיתחה לרשות ארגונים, לא רק בזמן אירועי סייבר, אלא גם בניהול שוטף יומיומי וזאת לצורך שדרוג הגנת הסייבר של הארגון ומתן מענה בזמן אמת.

"הטכנולוגיה הייחודית, VELOCITY XDR, שפותחה על ידי סיגניה עבור צוותי התגובה שלה, והובילה לטיפול מוצלח בהגנה על מאות לקוחות, היא בעלת יכולות של פריסה מהירה בארגון, עם מאות אפשרויות הטמעה המוכנות לשימוש וליישום. השירות החדש מגלם בתוכו את הטכנולוגיה המתקדמת, כוח האדם האיכותי והדנ"א של סיגניה, שהוכיחו את עצמם בשנים האחרונות במקרים רבים, מורכבים ומגוונים", מסביר יניר לאובשטיין, סמנכ"ל MXDR בסיגניה.
רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה, מסר: "בשנים האחרונות אנו עוקבים אחר נוף האיומים המתפתח שהופך לדינמי ומורכב יותר. עם השירות החדש סיגניה מציעה פתרון הוליסטי שמאפשר הכנה מוקדמת של הארגון לאירוע סייבר, לצד שירותי אבטחה שוטפים לזיהוי ולתגובה מהירה במקרה וזוהה איום. השירות החדש יאפשר להנגיש לארגונים את המומחיות והניסיון הרב שנצבר בסיגניה בכל הקשור ללוחמת סייבר, יכולות הגנה, זיהוי, הכלה ונטרול מתקפות סייבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה מצויינת שירות IR נדיר
    לקוח שלהם 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי נאלצתי להשתמש בשירותי IR, היו אפשרויות זולות יותר אבל סיגניה היו מדהימים.
    סגור