תקשורת ומדיה

אתר "העין השביעית" חווה מתקפות סייבר קטלניות: זה הנזק שנגרם

אתר "העין השביעית" חווה היום מתקפת סייבר קטלנית למשך דקות ארוכות בשעות הבוקר המאוחרות בהן לא ניתן היה לגלוש בו. בשעות הצהריים המאוחרות המתקפה נמשכה, הפעם בהיקף רחב בהרבה, מאלפי כתובות אינטרנט, וכוונה כלפי השרתים המשרתים את האתר. אז מי אחראי לכך?
מערכת ice |  1
העין השביעית (צילום אייס)
אתר "העין השביעית" חווה היום (חמישי 1.12.2023) מתקפת סייבר, כאשר למספר רב של דקות הוא לא היה זמין לגולשים שניסו להיכנס ולגלוש בו. המתקפה הייתה מסוג מניעת שירות, והיא זוהתה בשעות הבוקר המאוחרות.
בשעות הצהריים המאוחרות התחדשה מתקפת הסייבר נגד האתר, הפעם בהיקף רחב בהרבה, מאלפי כתובות אינטרנט, וכוונה כלפי השרתים המשרתים את אתר העין השביעית. חברת RGB Media, המנהלת את האתר, מסרה כי מדפוס ההתקפה ניתן להסיק שמדובר במתקפה מאורגנת וממוקדת, שהמטרה שלה היא השבתת האתר לחלוטין. עדיין לא ברור או ידוע מי עומד מאחורי מתקפת הסייבר הקטלנית על האתר.
מה שכן ניתן להבין בוודאות בשלב זה על פי חברת RGB Media, המנהלת את האתר,  הוא שמקור המתקפה הינו בגורם אחד בלבד, האקר או חברת סייבר, ולא מדובר ביוזמה של גולשים פרטיים או במתקפה אוטומטית נגד האתר. בתקופה האחרונה, עוד ועוד אתרים בישראל נחשפים למתקפות סייבר קטלניות, לרבות אתרים ממשלתיים, כשלרוב החשד המידי שעולה הוא כי מדובר בהאקרים איראנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתר של השמאל הקיצוני !!! (ל"ת)
    אסף 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור